Toon posts:

Geforce Ti4200 langzamer geworden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een Geforce Ti 4200, daar speelde ik eerst altijd Vietcong mee op 1152x864 en Fit textures in videomemory had ik aan staatn op 32 bits.

Dat ging altijd prima, ik zat zo tussen de 30 en 50 FPS (vind ik goed zat), maar ik had een heletijd niet gespeeld (geen enkele game) maar toen First Alpha uitkwam wou ik toch weer gaan gamen. Maar dat ding is niet meer vooruit te branden.

Ik haal nu als ik stil sta met geluk 30 fps en in actie 17 gemiddeld ofzo.
Ik heb ook lagere resolutie geprobeerd werkte ook niet.

Dus heb ik mijn hele box maar opnieuw geinstalleerd. maar dat mocht ook niet baten.

Ik heb verschillende driver geprobeerd de 40.72 wqhl en de 53.03 whql en nog een paar die daar tussen liggen maar daar weet ik het excate versie nummer niet meer van.

Kan iemand mij helpen?

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 23:50
Nah dat ding wordt niet langzamer, hij kan natuurlijk wel stuk gaan.
Heb je die oude drivers al geprobeerd? En rest van de hardware al gecheckt?

suc6!

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

probeer eens 44.03 (of was het nou 45.03) any een van die twee gebruik ik meestal

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Topicstarter
MM ik zal die drivers eens checken dan, maar dan blijft het vreemd dat het traag gaat met dfe drivers waar het altijd mee goed i gegaan en de rest van de hardware is inorde zover ik weet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 18:41 ]

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Is Fist Alpha niet de uitbreiding? Misschien zijn de systeemeisen plots gestegen. En anders zal het wel aan het spel liggen, zal na een patch wel worden opgelost met wat geluk...

Verwijderd

Ga er maar vanuit dat ie stuk is. Ik heb ervaring met die dingen

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-08 12:23
wil je dat voor mij (en andere) onderbouwen, dat ie stukl zou zijn en dat zomaar opeens?

LinkedIn
BlackIntel

Verwijderd

dit nadat je fist Alpha hebt geinstallerd ???

zo ja, zijn de systeemeisen misschien hoger geworden door ingrepen in de grafische engine, want dat kan best gebeuren, kijk maar naar de nieuwe uitbreiding van Neverwinter Nights....

oeps, zie nu dat Ranzy ook hetzelfde aangeeft... anyways, dit lijkt me wel de meest waarschijnlijke reden, zeker als je geen verschil ziet in andere spellen....

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 19:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan mischien wel kloppen, maar dan moet ik het nog met een Ti 4200 wel op 800x600 kunnen spelen toch ? maar dat maakt geen klap uit.

Want op mijn pa's comp die langzamer is en uitgerust met een gf2 mx kan ik op de laagste resolutie e.d wel gewoon lekker vietcongen. het ziet er niet fantastisch uit maar ja dat boeit dan niet.

Dus op een GF 4 Ti 4200 moet het dan toch ook kunnen lijkt mij

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 19:27 ]

Verwijderd

moet je gewoon een keertje 3dmark draaien ofzow en checken of je ongeveer dezelfde score hebt als eerst...

enne, over die 800x600 ik weet niet in hoeverre de prestaties toenemen door deze resolutie te draaien... ze nemen zeker toe maar vraag me niet hoeveel....

Verwijderd

Je Windows zal wel aan een format toe zijn.

Verwijderd

Topicstarter
hmm dat heb ik ook gedaan eerst kwam ik altijd op 9300 uit ofzo in 3dmark 2001 en nu nog maar met de 40.72 drivers op 8400.

En met nieuwere drivers kom ik op 7800 uit ofzo en bij sommmige zelfs lager

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mijn Ti4200 zakt na een paar maanden ook altijd in van 140-200 fps in Soldier of Fortune 2 naar zo'n 70-90 fps....voor mij is de enige oplossing een clean install of image-restore en detonators 41.09.

Verwijderd

Topicstarter
de reinstall heb ik al geprobeerd, maar die drivers volgens mij niet. Laat ik dat eens gaan doen
Pagina: 1