Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PDA: geluid van MIO te zacht in auto..

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag de MIO 338 van m'n pa even gebruikt in de auto, als navigatiesysteem. Het geluid is alleen veel te zacht voor onderweg (zonder gebruik van oortelefoontjes). Geluidsinstellingen staan gewoon maximaal.

Iemand enig idee of dit een uitzondering is of dat dit voor vrijwel alle pda's geldt? ik ben namelijk op zoek naar een navigatie-systeempje, stand-alone OF in combinatie met een PDA; da's nog de vraag

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-11 20:10

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Zal ook wel een beetje afhangen hoeveel kabaal de auto maakt, of niet? Wat voor auto heeft je pa dan? Als ik in de auto zit, hoor ik vrijwel alles.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 23:19

MaDLiVe

.-Observer-.

De mio staat bekend om zijn ietwat zachte speaker. De Ipaq's doen het dan idd wat beter. Het volume vooral met navigatie is dan stukken harder.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Behalve de iPAQ 54/5550, die zijn juist weer berucht om hun slechte speaker. De iPAQ 2210 is één van de betere.

Er zijn overigens autohouders beschikbaar met ingebouwde audioversterking, de Arkon-houders.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 07:48

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik heb zelf een dell pda en daar moet toch echt een extra luidspreker op om er iets van te verstaan, lijkt me dat dat bij alle pda's zo'n beetje is, of het moet echt muisstil zijn in je auto.

Ik heb zelf gewoon zo'n simpel computer boxje gebruikt, liep op 12V dus was vrij snel aangesloten. (aansluiting was 230V maar trafo binnenin eruit gehaald en op 12V aangesloten)

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm in m'n kia-rio getest. Motor hoor je vrij goed; echter, in de auto van me pa (citroen xantia) hoor je 'm ook heel zacht. laat staan als je radio aan hebt :s

Ik ben momenteel de MIO 558 en HP iPAQ H4150 aan 't overwegen. Van beide zie ik op de pocket-club dat t geluid hard genoeg is voor in de auto als navigatie-systeem. Maarja moet ik dit simpelweg aannemen.

Iemand ervaring met bovengenoemde 2 modellen?

versterking is ook een idee, maarja meeste ideale is natuurlijk dat de boxjes er niet voor nix op zitten en dus gebruikt kunnen worden als navigatie-vrouwtje in de oto :)

ik check sowieso nog ff voor de 'Arkon-houders' ...

Verwijderd

4150 hoef je zeker geen versterker, heb em getest in een citroen picasse @ 196 km per uur over de duitse autobaan met navigatie, werkte prima

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Nick|IA schreef op 12 februari 2004 @ 20:31:
Behalve de iPAQ 54/5550, die zijn juist weer berucht om hun slechte speaker. De iPAQ 2210 is één van de betere.

Er zijn overigens autohouders beschikbaar met ingebouwde audioversterking, de Arkon-houders.
Ik heb een 2210, het geluid van de speaker is vrij hard. Enige nadeel is dat de speaker aan de achterkant zit, in sommige pda houders zit het speakertje dan bedekt. Ik heb verder geen problemen om de instructies te volgen met de radio op een normaal volume, zeg maar zo hard als ie staat als je met z'n 2en in de auto zit te praten. Als je het volume echter opkrikt dan hoor je al snel niet veel meer van de begeleiding, dan moet je gewoon op het kaartje kijken :)
Pagina: 1