Toon posts:

systeem voor 300 euro, cliché ik weet het sorry!!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek dus voor mijn opleiding (ICT) een goede pc, hij mag maximaal 300 euro kosten en dat met monitor en alles inclusief, ik heb al gegoogled enzo.. maar kan niks vinden.

hij hoeft niet nieuw te zijn maar gewoon het beste voor die prijs

Verwijderd

Topicstarter
dat weet ik ook, maar vraag het aan jullie omdat jullie een beetje kunnen bepalen of ik voor 300 euro het maximale koop voor die prijs

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

...omdat jullie een beetje kunnen bepalen of ik voor 300 euro het maximale koop voor die prijs
Dan zou je het beste even de CSL FAQ in kunnen duiken. Als je met een systeem en specificaties aankomt is daar wellicht wat over te zeggen, nu niet.

Wat robbertkrebbers al zegt, kijk eens op marktplaats of andere sites en je krijgt vanzelf een beeld wat je ongeveer kunt krijgen voor het geld wat je hebt. Een beetje oriënteren dus :)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
een goede pc en 300 euro? Inclusief monitor? Nee dat gaat echt niet lukken.

Verwijderd

Y0ur1 schreef op 12 februari 2004 @ 18:19:
een goede pc en 300 euro? Inclusief monitor? Nee dat gaat echt niet lukken.
Waarom niet dan? Een goede PC hoeft toch geen P4 met HT of een Barton te hebben. Voor een beetje serieus spelen met dat ding, is een P2 met redelijk wat RAM al meer dan voldoende.

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
eeuh, je bent al 100 kwijt voor een monitor? tenzij je tweedehands en 17 inch wilt gaat, dan maar 60. Dan heb je nog een 250 over voor een compleet systeem? ik wens je er veel sterkte mee in ieder geval..

maar goed, ik zou zeggen, zoek iets uit op marktplaats (je moet echt tweedehands gaan, en dazz nogal tricky met hd's en zo) en post het hier...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
Als je een systeem ziet kun je het ook posten in: "Hoeveel is dit nog waard?" Deel XIV

Verwijderd

Topicstarter
het hoeft geen nieuwe te zijn maar een PII is wel een beetje te weinig ik wil er namelijk ook op gamen maar minimaal 1,5 ghz vink toch wel normaal

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
rac-on schreef op 12 februari 2004 @ 18:27:
eeuh, je bent al 100 kwijt voor een monitor? tenzij je tweedehands en 17 inch wilt gaat, dan maar 60. Dan heb je nog een 250 over voor een compleet systeem? ik wens je er veel sterkte mee in ieder geval..

maar goed, ik zou zeggen, zoek iets uit op marktplaats (je moet echt tweedehands gaan, en dazz nogal tricky met hd's en zo) en post het hier...
Ik kan nieuw voor 250 of zelfs minder ook een leuk systeem fixen, alleen verwacht geen 256mb radeon 9800XT, maar een onboard vidkaartje en een amd thorton 1600 (Overclok wondertje :) zelf heb ik hem @ 2.4ghz) + 256mb, Het kan wel.
Dit wel excl een monitor, maar een 15incher kost iets van 20 euro :)
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 18:28:
het hoeft geen nieuwe te zijn maar een PII is wel een beetje te weinig ik wil er namelijk ook op gamen maar minimaal 1,5 ghz vink toch wel normaal
Gamen |:(
Sorry, maar dat gaat je dus NIET lukken, dat is zoals wij dat noemen voor een duppie op de eerste rij willen zitten, je krijgt waar voor je betaald. Als je echt veel met je pc wilt gaan doen zou ik toch echt wat meer investeren, want geloof me, als jij eenmaal met ict bezig bent wil je meer :)

[ Voor 29% gewijzigd door Roberto op 12-02-2004 18:31 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 18:23:
[...]

Waarom niet dan? Een goede PC hoeft toch geen P4 met HT of een Barton te hebben. Voor een beetje serieus spelen met dat ding, is een P2 met redelijk wat RAM al meer dan voldoende.
Opleiding ICT heeft denk ik niet echt iets met games te maken.

Denk dat het eerder een kwestie is, waar het systeem voor moet gaan dienen. Nu weet ik dus niet echt veel af wat die opleiding inhoud, kan ik er wienig over zeggen, maar gamen zal niet nodig zijn :)

edit:
Naast ICT wilt'ie dus WEL gamen |:( Toen ik dit tikte, stond dat er nog niet hoor >:)

[ Voor 9% gewijzigd door RaZ op 12-02-2004 18:30 ]

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

idd socket a boardje met geluid/video onboard plus thorton 1600/256mb ddr :) dan kom je er al... goedkoop cd/dvd stationnetje.. floppydinges el cheapo kastje en 2e hands monitor :)

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11-2025
Maat van me heeft laatst ook systeempje gekocht (student ja)
Was een celeron met ddr geheugen en 80 gig, en wat onboard shit.
Zal even voor je navragen waar dat was.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat is wel een erg algemene vraag hè. :P

Ik raad je aan nog eens dit stuk door te nenen; dit soort vragen zijn nog steeds niet helemaal gewenst hier. Wil je toch wat meer informatie winnen over dit soort zaken kan je een kijkje nemen in V&A en op Marktplaats; hier zijn vaak wel goedkope complete sytemen te vinden. Door vervolgens te zoekem net google naar reviews van de componenten kom je al een heel eind. In je topicstart is helemaal niet te zien dat je enigzins moeite hebt gedaan voordat je dit topic opende.

> 1,5GHz gaat je trouwens niet lukken met zo'n budget denk ik (hele systeem, incl. monitor en HD dus).

[ Voor 9% gewijzigd door Laurent op 12-02-2004 18:34 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.