Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb nu al een aantal maanden de E700 in mijn bezit. Maar er ontbreek voor mij een heel belangrijk punt namelijk bluetooth. Ik heb deze voornamelijk nodig voor een handsfree set voor in de auto.
O-)
Alleen kan ik geen een toestel vinden die kan tippen aan de E700 (mijn mening). Hij is klein mooi en heeft maakt kwalitatief goede foto's vergeleken bij andere toestellen. Alleen de bluetooth ontbreek.
:'(
Zelf zat ik te denken aan de SE t630. Heeft iemand foto's gemaakt met de t630 en geplaatst op het internet? En heeft iemand misschien een andere toestel die al uit is of in ieder geval over een paar maanden uit komt, waar ik naar kan kijken.

Thanks.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

*kuch* google

de T630 maakt net iets betere foto's dan de T610; dus niet echt geweldig
Maar waarschijnlijk wel een van de weinig oplossingen / mogelijkheden voor jou.
Of kies voor een uitgebreider en veelzijdiger toestel e.g. de 6600

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:52

DaWaN

'r you wicked ??

Hij wil een klein toestel, dan valt de 6600 af zou ik zeggen

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-11 00:17
de motorola v525 heeft iig wel bluetooth :) en maakt ook best goede pics

• Tasminos
  • Niet online
Geloof mij dat heb ik geprobeerd. Alleen is dat hetzelfde als zoeken naar een speld in een hooiberg. Niet zozeer wat er allemaal aan toestellen bestaat. Maar het is moeillijk om iets te vinden wat aan mijn eissen (klein, mooi, goede fotokwaliteit en bluetooth). voldoet en wat ook nog eens binnen een aantal maanden hier in Nederland verkrijgbaar is.

En wat ik ook van een kennis heb begrepen is dat niet alle toestellen (bijv. nokia 7650) bluetooth ondersteund icm handsfreeset. Correct me if i'm wrong.

[ Voor 5% gewijzigd door Tasminos op 12-02-2004 18:16 ]

• fRiEtJeSaTe
  • Laatst online: 29-11 23:39
Al eens gekeken naar de Motorola V600?

Motorola V600

Dit is in mijn ogen echt een juweeltje... Hij gaat binnenkort uitkomen er zijn nu nog problemen met de levering. Over de kwaliteit van de foto's weet ik niets helaas.

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-11 21:14
Diamond AT schreef op 12 februari 2004 @ 18:15:
[...]

En wat ik ook van een kennis heb begrepen is dat niet alle toestellen (bijv. nokia 7650) bluetooth ondersteund icm handsfreeset. Correct me if i'm wrong.
Ja klopt, maar dat zijn alleen de oude Nokia toestellen. (6310, anyone? :D ) Volgens mij is dit alleen bij Nokia en gelukkig doet Nokia dat nu niet meer :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MyNameIs schreef op 12 februari 2004 @ 18:34:
[...]

Ja klopt, maar dat zijn alleen de oude Nokia toestellen. (6310, anyone? :D ) Volgens mij is dit alleen bij Nokia en gelukkig doet Nokia dat nu niet meer :)
offtopic:
De Nokia 6310(i) ondersteund wel de BlueTooth headset

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

de T630 maakt bagger foto's
maarja, ik ben dan ook wat anders gewend met een 10D :)

maar sinds wanneer koop je een gsm voor de camera? :?
voor 100 euro heb je een camera die 20x beter is en je ook in je achterzak steekt...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Als het puur en alleen voor het bellen is, kun je ook een jabra headset kopen met bluetooth dongle voor aan je telefoon. Kost je 120€ en je kunt gelukkig blijven met je e700. :-)

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 10:41:
Als het puur en alleen voor het bellen is, kun je ook een jabra headset kopen met bluetooth dongle voor aan je telefoon. Kost je 120€ en je kunt gelukkig blijven met je e700. :-)
Die ken ik nog niet wat doet zo'n dongle precies.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Mooooody schreef op 13 februari 2004 @ 09:31:
de T630 maakt bagger foto's
maarja, ik ben dan ook wat anders gewend met een 10D :)

maar sinds wanneer koop je een gsm voor de camera? :?
voor 100 euro heb je een camera die 20x beter is en je ook in je achterzak steekt...
hmm zijn er losse camera's in die klasse die 100E waard zijn ?

Verder is de motorola V600 een veel beter alternatief voor de E700 lijkt me, alleen moet je nog even wachten tot maart ;)
Diamond AT schreef op 13 februari 2004 @ 16:25:
[...]

Die ken ik nog niet wat doet zo'n dongle precies.
Zal wel een soort click-on module achtig ding zijn denk ik
Dus een los bt. zendertje wat je aan je phone klikt.

[ Voor 23% gewijzigd door ernst op 13-02-2004 20:53 ]

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

ernst schreef op 13 februari 2004 @ 20:51:
[...]

hmm zijn er losse camera's in die klasse die 100E waard zijn ?
dat niet, maar zelfs de slechtste 1mp digicam van 100-150 euro maakt tig keer beter foto's dan een gsm-cam....
logisch als je kijkt naar het (veel te) kleine lensje van een gsm-cam

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

foto´s maak je met een camera. Niet met je telefoon. Verwacht dan ook geen wonderen. Zie het als gadget. Fun. >:)

Verwijderd

Tja wat doet het precies.
het is een kleine bluetooth module. Deze sluit je aan op de handsfree in/uit gang van je telefoon. Hij wordt gevoed door een accu geloof ik. Je kunt dan een handsfree headset gebruiken. Nadeel is dat je dan twee onderdelen hebt, maar als het alleen voor in de auto is, dan werkt dat perfect. Dan leg je gewoon beide ergens neer, en je headset doe je op.

• Tasminos
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 februari 2004 @ 11:46:
foto´s maak je met een camera. Niet met je telefoon. Verwacht dan ook geen wonderen. Zie het als gadget. Fun. >:)
Je hebt vokomen gelijk, maar hoe beter de fotokwaliteit hoe meer Fun. Hahaha ;)

• Tasminos
  • Niet online
Nou ik heb eindelijk besloten ;)

De nieuwe V600 van Motorola _/-\o_

Een E700 met bluetooth. hahahaha :) :)

[ Voor 9% gewijzigd door Tasminos op 25-02-2004 13:10 ]

Pagina: 1