Ik heb een medion TV/radio kaart. Met de bijgeleverde afstandsbediening werk het prima en ik heb nu ook girder werkende.
In girder wil ik nu echter de afstandsbediening van een Philips CD-I speler gebruiken aangezien daar een joystikje op zit. Helaas reageert girder hier nog niet op. Girder werkt verder ook met geen enkele ander afstandsbediening dan die van deze TV kaart.
Ik denk dat het probleem zit in de frequentie van de ledjes in de afstandsbediening. Deze wil ik daarom vervangen.
Weet er iemand wat voor letjes ik hiervoor moet hebben of heeft iemand anders al met een andere afstandsbediening kunnen werken met deze TV kaart.
De code welke op een stikertje in de afstandsbediening zit is
: 22ER 9050/00
Er zitten momenteel 2 heldere 5mm leds is.
De TV kaar is:
Medion
MD 2819 10/03
msn 5000 9514
met een philips 7134 chipset
Ik heb al via google en op tweakers gezogt maar nog niks gevonden
In girder wil ik nu echter de afstandsbediening van een Philips CD-I speler gebruiken aangezien daar een joystikje op zit. Helaas reageert girder hier nog niet op. Girder werkt verder ook met geen enkele ander afstandsbediening dan die van deze TV kaart.
Ik denk dat het probleem zit in de frequentie van de ledjes in de afstandsbediening. Deze wil ik daarom vervangen.
Weet er iemand wat voor letjes ik hiervoor moet hebben of heeft iemand anders al met een andere afstandsbediening kunnen werken met deze TV kaart.
De code welke op een stikertje in de afstandsbediening zit is
: 22ER 9050/00
Er zitten momenteel 2 heldere 5mm leds is.
De TV kaar is:
Medion
MD 2819 10/03
msn 5000 9514
met een philips 7134 chipset
Ik heb al via google en op tweakers gezogt maar nog niks gevonden