ik ben net overgestapt naar een mobo asus P4C800 E DELUXE enik heb mijn os (xp pro) op een s-ata schijf gezet. ik zou mijn oude bestanden die nog op een ide schijf staan graag willen verzetten en die schijf ook aansluiten, maar als ik dat doe wil hij altijd opstarten met het oude os( dat op mijn ide schijf staat) enige nuttige tips over hoe ik mijn bios kan overhalen om het os van de S-ATA schijf kan laten draaien terwijl mijn oude schijf er nog in zit????
Volgens mij kan je niet en sata en ide draaien, wel apart van elkaar ... misschien even in je mobo boekje kijken.
[ Voor 23% gewijzigd door kevin op 12-02-2004 17:45 ]
Dat kan ik je zeker vertellen, alleen voor dit soort veelgestelde vragen is er een FAQ (Frequently asked Questions). Die kun je bovenaan vinden en daar staat letterlijk in wat je moet doen. Succes ermee 
Probeer ook het stukje text wat hieronder staat nog eens aandachtig te lezen, dat helpt je ook een heleboel.
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Enne, uiteraard welkom op dit leuke forum
Probeer ook het stukje text wat hieronder staat nog eens aandachtig te lezen, dat helpt je ook een heleboel.
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Enne, uiteraard welkom op dit leuke forum
[ Voor 36% gewijzigd door Sparhawk op 12-02-2004 17:56 ]
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Alle antwoorden zijn inderdaad in de FAQ van dit subforum te vinden. Wat betreft jouw probleem mbt het OS-boot, kijk in die FAQ onder "Mijn IDE configuratie is brak, hoe komt dat?" bij "Bootvolgorde"
Dit topic is gesloten.
![]()