Toon posts:

[w2k3] Data terug krijgen...?

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen, nu een vraag voor de echte pro's!
ik heb dus een systeem staan met windows 2003 server (EE) en die is met wachtwoord beveiligd, deze weet ik niet, ook is er geen gastaccount beschikbaar.
CDROM boot is uitgeschakeld en op het BIOS staat een wachtwoord.
de schijven zijn in RAID 0 aangesloten.

kan ik mijn bestanden terug krijgen of in windows komen? zowel soft en/of hardwarematig? (weet ook niet of deze topic hier goed geplaatst is...)
het is een P4 met 512mb geheugen en 2x 60 maxtor gig HD op een gigabyte plankje ga8penxp in raid 0...

het is mijn eigen data overigens! :)

vast bedankt, ik weet niet wat ik kan doen nu...

Verwijderd

Staat booten van floppy aan? Dan kan je middels een NTFS4DOS bootflop de SAM file kopieeren, en op een andere machine via *tooltje dat we niet willen noemen* het administrator password brute-force kraken.

[ Voor 16% gewijzigd door momania op 12-02-2004 20:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
nope boot floppy staat uit... :'(
als ik mn bios reset of batt eruit haal, blijft mn w8woord er dan op staan? (op de bios)?
en wat gebeurt er als ik mn schijven op een andere plank aansluit in raid0?

Verwijderd

Topicstarter
misschien is het beter dit topic in hardware te plaatsen of zit het hier goed?
ik krijg het idee dat hardware opties beter gaan werken hier? als die er zijn tenminste

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:32

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 19:56:
misschien is het beter dit topic in hardware te plaatsen of zit het hier goed?
ik krijg het idee dat hardware opties beter gaan werken hier? als die er zijn tenminste
Als je al niet in de bios kan komen je je dat eerst wilt, staat je topic hier niet goed nee.

Moven naar een hradware subforum doe ik ook niet, omdat het topic niet helemaal volgens de richtlijnen van GoT is. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Je kan proberen daar een nieuw topic te openen, maar leg dan goed uit wat je precies wilt en wat je zelf al geprobeerd hebt.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.