Thuiskopieen....

Pagina: 1
Acties:

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
nieuws: Donner: consument heeft geen recht op thuiskopie

het gaat weer eens over thuiskopieen, en ik denk dat ik daarmee genoeg zeg. die draadjes hangen vaak scheef :)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

Waarbij ik deze op een vroegtijdige flamebait powermoderatie heb getracteert.

'F*** Donner' is imo voldoende voor flamebait, en door het edit-commentaar op het z.g. 'wegmoderen' tesamen met de reeds 52 reguliere moderaties, voor ik me geroepen om die flamebait met wat meer kracht neer te zetten.
Gepost door Ramzzz - donderdag 12 februari 2004 - 15:07 - Score: 1 (Flamebait)

Ten overvloede, ik herhaal mezelf nog maar eens: Je kunt elke beveiliging omzeilen, ook op een PC.

Download ISOBUSTER nou gewoon, daarmee kun je de rauwe muziekdata op je HD zetten, vervolgens branden.

Easy does it!!!

En nog meer te overvloede: F*** Donner en zijn conservatieve, hijgerige volgers van het grootkapitaal. Ga nou eens de muziek- film- en software-kartels aanpakken, in plaats van de kleine, ongeorganiseerde, en dus altijd gedupeerde consument!!!

<< weggemodereerd?? Ik kom gvd op voor jullie consumentenbelang van de thuiskopie! Dus voor de eigenaar van de cd die voor zichzelf een kopie maakt voor in de auto of op MD, of iets dergelijks... Zit Donner soms ook op Tweakers??? >>

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Je zal dan weer in actie moeten komen:
Flamebait, 0,13: Inzichtvol, -1,52: Flamebait (x5), 0,11: Behulpzaam, 0,10: Ondergewaardeerd, Som: -0.79 / 36x
Vreemd, de waarde staat op -0,79, de tag meldt 0:flamebait.

Wat hier, hier en hier 3:inzichtvol aan is ontgaat mij ook enigszins. Het lijkt er wel op of Donner de rol van Microsoft in andere topics overneemt, zeg, zie de diverse scheldreacties in die draad.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dat komt simpelweg omdat dit veel mensen aangaat, en men is dat snel geneigd iets te roepen zonder reden en de betreffende persoon of instantie uit te schelden.

Zou botoo of een der andere PMs even kunnen kijken naar [rml]G33rt in "[ PM] week 7"[/rml], aangezien dat ook betrekking heeft op het hier genoemde draadje :)

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb ook e.e.a. omlaag zitten modden.
Voor mijn idee is het bericht van tweakers.net zelf een beetje de aanleiding voor veel slechte reacties. De uitspraak wordt een beetje uit zijn verband getrokken (of op zijn minst nogal beknopt en daardoor niet zo volledig behandeld) als ik het artikel op webwereld lees.

Deze gaat me btw wat te ver.

[ Voor 18% gewijzigd door Jesse op 12-02-2004 22:15 ]