Ik had vandaag al een erge pechdag, kom ik thuis denk ik eindelijk Rust.
Ik ging wat benchmarken om te kijken of na de installatie van SP1 m'n computer langzamer was. Gebenchmarkt, SP1 installeren, moest ik dus rebooten, gedaan.
Krijg ik nu steeds een blauw scherm met
"Het systeemproces WindowsLogon is onverwacht afgebroken"
Denk dat het door mijn AutoAanmelden komt
Ow, nou ja, balen dacht ik, doe ik de XP Pro cd erin en probeer te booten, vind hij hem niet als bootable cd. Toen dacht ik dubbel balen
Ik doe MandrakeMove cd erin, boot "Linux" en ga vanuit linux de XP Pro cd herbranden. Doe hem er weer in, werkt hij weer niet
Andere Cd's werken wel (Win2k(3), MandrakeMove etc.) en die XP Pro cd is altijd bootable geweest
Hoe krijg ik dit opgelost zonder iets te verliezen (het hele probleem dus
)
[windows 2000 installeren is geen optie, ben ik alles kwijt van XP
)
Ik ging wat benchmarken om te kijken of na de installatie van SP1 m'n computer langzamer was. Gebenchmarkt, SP1 installeren, moest ik dus rebooten, gedaan.
Krijg ik nu steeds een blauw scherm met
"Het systeemproces WindowsLogon is onverwacht afgebroken"
Denk dat het door mijn AutoAanmelden komt
Ow, nou ja, balen dacht ik, doe ik de XP Pro cd erin en probeer te booten, vind hij hem niet als bootable cd. Toen dacht ik dubbel balen
Ik doe MandrakeMove cd erin, boot "Linux" en ga vanuit linux de XP Pro cd herbranden. Doe hem er weer in, werkt hij weer niet
Andere Cd's werken wel (Win2k(3), MandrakeMove etc.) en die XP Pro cd is altijd bootable geweest
Hoe krijg ik dit opgelost zonder iets te verliezen (het hele probleem dus
[windows 2000 installeren is geen optie, ben ik alles kwijt van XP
[ Voor 7% gewijzigd door Gromba op 12-02-2004 17:36 ]