We hebben een Email account bij XS4ALL en sinds 1 week is onze Account afgesloten en kunnen wij onze email niet meer ophalen. De reden dat XS4ALL hiervoor geeft is dat er een klacht kwam van "Mensen" dat we de Blaster Virus vespreiden. Als bedrijf houden wij ons niet met zulke rotzooi bezig. Zelf krijgen we dagelijks honderde geinfecteerde MyDoom virussen binnen. We hebben zoals ze bij de helpdesk ons hadden gemeld alle PC en server gescanned (circa 100 PC's) en op aanraden van hen met het programma STINGER.EXE. Geen Virussen te vinden en toich wil men onze account niet vrijgeven. Men belooft ons dat de afdeling ABUSE ons zou terug bellen, maar na dagen hebben we nog steeds niks gehoord. Zelf zijn ze telefonisch niet bereikbaar en moeten we via de Helpdesk een bericht laten. Als je naar de Helpdesk belt moet je wel lang geduld hebben voor er iemand opneemt.
Als informaticus heb ik respect voor wat ze willen doen om virussen tegen te houden, maar ik denk niet dat ze dat oplossen door zoveel Nederlandse bedrijven op vermoeden af te sluiten. Een bewijs dat onze PC's besmet zijn, krijgen we niet. Wel krijgen we Arrogante antwoorden. Dit is Machtmisbruik.
Volgens een arrogante helpdesk dame, zouden wij 150 ongelezen emails hebben verwijderd. Als je weet dat wij onze mail met een Exchange Server binnen halen en onze mailbox ledigen, hoe kan zij dat nu weten? Wij halen de mails die voor ons bestemd zijn en de rest blijft staan. Dit is een teken dat XS4ALL zelf problemen heeft, maar het niet wil toegeven aan haar klanten.
Welke recht heeft XS4ALL om een bedrijf plat te leggen? want dat zijn we nu. We zijn afhankelijk van bestellingen via Email. We kunnen zelfs niet op internet.
Als informaticus heb ik respect voor wat ze willen doen om virussen tegen te houden, maar ik denk niet dat ze dat oplossen door zoveel Nederlandse bedrijven op vermoeden af te sluiten. Een bewijs dat onze PC's besmet zijn, krijgen we niet. Wel krijgen we Arrogante antwoorden. Dit is Machtmisbruik.
Volgens een arrogante helpdesk dame, zouden wij 150 ongelezen emails hebben verwijderd. Als je weet dat wij onze mail met een Exchange Server binnen halen en onze mailbox ledigen, hoe kan zij dat nu weten? Wij halen de mails die voor ons bestemd zijn en de rest blijft staan. Dit is een teken dat XS4ALL zelf problemen heeft, maar het niet wil toegeven aan haar klanten.
Welke recht heeft XS4ALL om een bedrijf plat te leggen? want dat zijn we nu. We zijn afhankelijk van bestellingen via Email. We kunnen zelfs niet op internet.