Hey iedereen, kan er mij iemand een site doormaile met info over hoe je het scherm van een siemens s55 kan verwijderen en er een werkend in de plaats kan steken, ik heb enige ervaring dus dat moet lukken hoop ik. Greetz
Welkom op GoT!
Even een paar dingen:
• Zorg voor een titel waarin het meteen duidelijk is over welke telefoon het gaat,
• Probeer eerst de GoT-Search, dan had je ongetwijfeld het S55-topic gevonden waar je deze vraag als reply had kunnen plaatsen,
• GoT is een forum waar mensen elkaar met replies hier helpen, zodat anderen er ook wat aan hebben. Vragen of men je wil mailen is dus niet de bedoeling.
Deze gaat dus dicht, probeer het eventueel nog eens in het grote S55-topic
Even een paar dingen:
• Zorg voor een titel waarin het meteen duidelijk is over welke telefoon het gaat,
• Probeer eerst de GoT-Search, dan had je ongetwijfeld het S55-topic gevonden waar je deze vraag als reply had kunnen plaatsen,
• GoT is een forum waar mensen elkaar met replies hier helpen, zodat anderen er ook wat aan hebben. Vragen of men je wil mailen is dus niet de bedoeling.
Deze gaat dus dicht, probeer het eventueel nog eens in het grote S55-topic
[ Voor 3% gewijzigd door intoxicated op 12-02-2004 17:24 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()