Toon posts:

Beveiliging [WindowsXP Professional] tijdens een lanparty

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Binnenkort heb ik een LAN-party en dan zou het wel eens voor kunnen komen dat iemand anders met mijn pc aan het gamen is. Op zich is dat absoluut geen probleem. Ik heb ook al een aparte account gemaakt waarmee ingelogd kan worden om te kunnen gamen. Dit is zo'n beperkte account, zodat je dan niets kan installeren. Mijn vraag is echter: kan ik er ook voor zorgen dat met deze account ook niet op mijn harde schijf bekeken kan worden ? Oftewel dat er absoluut geen mogelijkheid is om te rotzooien op mijn compu, alleen maar de games spelen die er op staan. Ik weet dat er zoiets bestaat als "Lock Folder" om je hele harde schijf onzichtbaar te maken, maar kan dat in windows XP niet op een makkelijkere manier ? Tips of links naar een site met meer info zijn zeer welkom !!
Alvast bedankt !

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-05 14:04
Dus als ik het goed begrijp ben je op zoek naar een programmatje zoals POLEDIT als bij Windows 9x was geleverd ?

Als dat zo is, dan snap ik imo niet waarom je gewoon bij je pc in de buurt blijft of de mensen kunt vertrouwens dat ze er geen rotzooi mee doen. Je kan natuurlijk ook nog een image van je hdd maken en die er na de lan weer overheen gooien ;)

Of een "Reborn" PCI kaartje kopen. (Zodra je PC gerest is word je HDD data weer gerest naar hoe het voorheen was)

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Point-blanK501
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-04 19:38
Kun je die account niet volledig strippen van alle rechten en alleen snelkoppelingen maken op het bureaublad van die spellen?
Dus dan alleen mogelijk om te spelen. Moet toch mogelijk zijn?
Als ze echt willen komen ze er anders toch wel op. Meer moeite doen lijkt me overbodig.