Hallo,
Een vriend van mij heeft de volgende opstelling kwa pc:
- Pentium 4 2.4ghz
- 512 ddr ram
- Geforce 4 ti 4400
- Asus p4b533 mainboard
- Creative Audigy 5.1 player
Zoals sommige weten zit er een onboard sound card op die mainboard.
Maar goed om even terug tekomen op mijn verhaal.
Windows ziet allebei de apparaten maar wil ze niet installeeren.... welke driver dan ook !!
Als ik de onboard uitschakel ziet hij NOG steeds 2 apparaten.
Ik haal de Creative audigy eruit en hij ziet nog maar 1 apparaat.
Hij zegt gewoon tijdens de installatie: "Het is mislukt probeerd U het nog eens"
Wel geeft de driver van creative audigy de waarschuwing: Wilt U doorgaan met deze installatie want windows treft 2 geluidskaarten en dit kan in de toekomst problemen opleveren.
Ik weet nu geen manier om die Creative audigy te instaleeren want die wil ik! Hij heeft het altijd wel gedaan naar dat ik moest formateeren omdat me windows was gecrasht.
Wat heb ik allemaal al gedaan?
- Windows weer opnieuw geinstalleerd
- Onboard card uitgeschakeld
- Creative audigy 5.1 player eruit gehaald en de onboard proberen te installeeren
- Andere drivers (dat tevens niet werkt omdat je de audigy drivers van cd MOET installeeren)
- Windows Updates.
Wij zijn ten einde raad... weet iemand enig idee hoe we dit aan de praat krijgen?
PS: Dit topic had ik ergens anders geplaatst maar aangezien ik even later er achter kwam dat het toch software matig is post ik het hier maar.
Een vriend van mij heeft de volgende opstelling kwa pc:
- Pentium 4 2.4ghz
- 512 ddr ram
- Geforce 4 ti 4400
- Asus p4b533 mainboard
- Creative Audigy 5.1 player
Zoals sommige weten zit er een onboard sound card op die mainboard.
Maar goed om even terug tekomen op mijn verhaal.
Windows ziet allebei de apparaten maar wil ze niet installeeren.... welke driver dan ook !!
Als ik de onboard uitschakel ziet hij NOG steeds 2 apparaten.
Ik haal de Creative audigy eruit en hij ziet nog maar 1 apparaat.
Hij zegt gewoon tijdens de installatie: "Het is mislukt probeerd U het nog eens"
Wel geeft de driver van creative audigy de waarschuwing: Wilt U doorgaan met deze installatie want windows treft 2 geluidskaarten en dit kan in de toekomst problemen opleveren.
Ik weet nu geen manier om die Creative audigy te instaleeren want die wil ik! Hij heeft het altijd wel gedaan naar dat ik moest formateeren omdat me windows was gecrasht.
Wat heb ik allemaal al gedaan?
- Windows weer opnieuw geinstalleerd
- Onboard card uitgeschakeld
- Creative audigy 5.1 player eruit gehaald en de onboard proberen te installeeren
- Andere drivers (dat tevens niet werkt omdat je de audigy drivers van cd MOET installeeren)
- Windows Updates.
Wij zijn ten einde raad... weet iemand enig idee hoe we dit aan de praat krijgen?
PS: Dit topic had ik ergens anders geplaatst maar aangezien ik even later er achter kwam dat het toch software matig is post ik het hier maar.