Toon posts:

[Adobe Acrobat] Werkbalken verbergen

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om HTML-documenten om te zetten naar PDF-documenten met behulp van Adobe Acrobat. So far so good.

Het probleem is dat we willen dat alleen de werkbalken "bestand", "navigatie" en "weergeven" zichtbaar zijn bij het bekijken van het PDF-bestand.
Google geeft ook geen resultaten, of ik geen de verkeerde zoekwoorden, en het forum / de site van Adobe kan me ook niet helpen. De help-functie is niet al te duidelijk, behalve dat het handmatig instellen eein kleine moeite is maar dat is niet de bedoeling.

De enige code die ik gevonden heb is onderstaande, maar die werkt niet...
Commandbars("NameOfToolbar").Visible = True

Heeft er iemand een idee hoe ik kan selecteren welke werkbalken ik boven een PDF document wil hebben als gebruikers hem bekijken vanuit een webbrowser?

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds niemand iets gevonden? Een subtiel schopje omhoog...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Commandbars("NameOfToolbar").Visible = True
Open deur: je hebt wel de juiste naam ingevuld ipv. het zo letterlijk over te typen? ;)

Het klinkt iig. als precies wat je nodig hebt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
De code " Commandbars("NameOfToolbar").Visible = True " klonk me als muziek in de oren maaaar, waar kan ik deze invullen?

De naam "NameOfToolbar" heb ik al geprobeerd te vervangen door "Basic" of "Edit" etc...

Anyway het grootste probleem is de plek van het invoeren van de code. Kan je me hier verder mee helpen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik heb nooit iets gedaan met Javascript in Acrobat; dus alleen even een tip: ik zie een Doc/Open event als ik in de help kijk, ik neem aan dat je het daar aan wilt hangen.

Overigens heb ik in Acrobar 5 geen balk die Basic of Edit heet, wel 'Basic tools' en 'Editting'.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Shit, nog steeds niet gevonden ... kan het echt niet vinden.

Erg irritant dit, ben de afgelopen paar dagen ziek geweest, net zoals de rest van nederland |:( , en heb nog even gezocht. Zal je natuurlijk zien dat Murphy straks langskomt :)

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 21:13

TeeDee

CQB 241

toolbar=0

/edit: bovenstaande is alleen als je een .pdf opent vanaf het web.

Anders moet je in het register gaan prutsen: http://www.winguides.com/registry/display.php/1111/

[ Voor 95% gewijzigd door TeeDee op 20-02-2004 11:06 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Pagina: 1