Ik heb een paar jaar geleden dc10plus kaart aangeschaft. Hierbij zat pinnacle studio 7 bij. Hier was goed mee te werken voor hetgeen ik ermee wilde doen.
Later een DVD brander gekocht en daar zat Studio 8 SE bij. Alles werkte. Capturing ging goed. Bijna geen "verloren beelden". Nu is Studio 9 uit en het ik ge-upgrade. Alle update verder erover heen gegooit m.b.t. de dc10plus kaart e.d.
Voor het capturen ook nog een nieuwe harde schijf er extra bijgegooit.
Het lukt niet om goed te capturen. Heel veel "verloren beelden". Op 10 seconden wel een stuk of 100. Verder valt me op dat als Studio 9 is opgestart en je open even bv de verkenner alles een stuk tragen loopt.
Heeft iemand dit probleem ook gehad en weet waaraan het zou kunnen liggen.
Bedankt alvast
Later een DVD brander gekocht en daar zat Studio 8 SE bij. Alles werkte. Capturing ging goed. Bijna geen "verloren beelden". Nu is Studio 9 uit en het ik ge-upgrade. Alle update verder erover heen gegooit m.b.t. de dc10plus kaart e.d.
Voor het capturen ook nog een nieuwe harde schijf er extra bijgegooit.
Het lukt niet om goed te capturen. Heel veel "verloren beelden". Op 10 seconden wel een stuk of 100. Verder valt me op dat als Studio 9 is opgestart en je open even bv de verkenner alles een stuk tragen loopt.
Heeft iemand dit probleem ook gehad en weet waaraan het zou kunnen liggen.
Bedankt alvast