Toon posts:

[Pinnacle] Studio 9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar jaar geleden dc10plus kaart aangeschaft. Hierbij zat pinnacle studio 7 bij. Hier was goed mee te werken voor hetgeen ik ermee wilde doen.

Later een DVD brander gekocht en daar zat Studio 8 SE bij. Alles werkte. Capturing ging goed. Bijna geen "verloren beelden". Nu is Studio 9 uit en het ik ge-upgrade. Alle update verder erover heen gegooit m.b.t. de dc10plus kaart e.d.
Voor het capturen ook nog een nieuwe harde schijf er extra bijgegooit.

Het lukt niet om goed te capturen. Heel veel "verloren beelden". Op 10 seconden wel een stuk of 100. Verder valt me op dat als Studio 9 is opgestart en je open even bv de verkenner alles een stuk tragen loopt.

Heeft iemand dit probleem ook gehad en weet waaraan het zou kunnen liggen.

Bedankt alvast

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Volgens mij wordt de dc10 serie ook niet ondersteund door studio 9.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Controller alle lopende processen en kijk hoe het zit met je geheugengebruik.
Kijk verder of de windows installatie wel lekker is en defrag al je schijven eens.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
DC10plus wordt wel ondersteund door Studio 9.

Verder heb ik voor de 4e keer geinstalleerd en wel de laatste keer zoals pinnacle dit wil. Ook dit helpt niets.

Probleem blijft. Ik heb studio 8 SE weer (ernaast) geinstalleerd en deze loopt als een trein.

Nog andere ideeen

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Heb je de laatste update voor de dc10 al geinstalleerd?
genaamd, PinnaclePCTVUpdate550.exe
die heeft een heleboel bugs weten te verwijderen.
Het loopt hier als een trein, ik had in elk geval het euvel met de vorige versie, als ik tv had gekeken via de tvkaart, en later nog een keer wou kijken, dat ik alleen geluid had en geen beeld, alleen bij reset en dan ook nog na de PCTV assistentie te laten draaien.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
offtopic:
Gem1e, een dc10 is geen tv-kaart.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het experimenten geweest en heb het volgende ontdekt. De voorbeeld transisions bv disolves deden het niet goed. Heel hakkelend. Maar als je met je muis naar bv bestanden gaat en het pull down menu komt te voorschijn dan loopt het ineens wel vloeiend.

Het zelfde is bij Capturen aan de hand. Zeer veel "verloren beelden" (wel 100 of meer in 10 seconden) tot het moment dat je de bovenstaande truk uithaald. Dan gaat het capturen prima. Geen "verloren beelden" meer. Met of zonder truk geluid wordt maar 1 seconden opgenomen en daarna is het over.

Verder van de captured beelden als deze daarna van het boekje naar de timelijn worden verplaatst dan gaat dat bij de eerste keer goed maar het volgende fragment slaat Studio 9 op tilt en sluit af. Dit gebeurd niet met de dingen die in Studio 8 zijn gecaptured.

Ik krijg het idee dat dit een software probleem is????

Ben ook al druk bezig met Pinnacle zelf maar tot op heden hebben die er nog geen verklaring voor.

Misschien hier op het forum iemand anders wel??

Verwijderd

Topicstarter
Voor mensen die het bovenstaande probleem ook hebben. Laad de update. Dan is het verholpen.

Het werkt nu prima. Behalve het branden. Als ik dat doe krijg ik de "lead in" te zien en dan houdt het op. Ik brande een DVD-RW. Dit om het een en ander uit te testen. Vervolgens is deze dvd niet meer te lezen, maar ook niet meer te beschrijven.

Ik kan hem alleen in het ronde archief kwijt.

Iemand dezelfde ervaringen hiermee?
Pagina: 1