Ik ben dus opzoek naar een faxmodem. Zijn er duizenden van zul je zeggen... Dat klopt wel, maar ik kan er niets mee als het niet Fax Class 2.0 ondersteund. Het is namelijk voor in een faxserver en de software (Qpro 3 van HSCG) is heboorlijk zeikerig kwa modems. Ik heb nog twee modems liggen: oud ISA rockwell 33K6 modem, en een extern 56K modem. Beiden werken niet met de software (init gaat fout). Volgens de support moet ik dus persee een fax class 2.0 modem hebben... Het ISA modem is wel class 2, maar 2 is schijnbaar niet hetzelfde als 2.0 (2 ondeteund niet per difinitiet alle commando's ofzo...), en het werkt dus niet...
Nu heb ik al verschillende online en offline winkels afgespeurt, maar nog steeds geen passend modem gevonden
. Of het staat er niet bij, of het is Class 1.
Wie kan mijn helpen? Het modem moet natuurlijk ook via een Nederlandse webshop te koop zijn, anders heb ik er weinig aan!
Nu heb ik al verschillende online en offline winkels afgespeurt, maar nog steeds geen passend modem gevonden
Wie kan mijn helpen? Het modem moet natuurlijk ook via een Nederlandse webshop te koop zijn, anders heb ik er weinig aan!
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?