[Internet Explorer] Onvoldoende geheugen....

Pagina: 1
Acties:

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:25

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Topicstarter
Help!
Als ik een bepaalde link naar een prive map via https wil openen in Internet Explorer krijg ik de foutmelding voor mn kiezen gesmeten dat er niet voldoende geheugen vrij is..Lijkt me beetje stug met 512 MB RAM en 800 MB swapmemory...
Internet Explorer is niet te de-installen, ook niet SP1 bij kopje "software"...:'(
Suggesties?

PS: Pls niet suggesties zoals : andere browser maar doen? Is nl. geen optie :D

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Foutmelding krijg je exact?

Ik verplaats je topic ook nog eventjes naar Software Algemeen - plaatsen over IE zijn daar beter op z'n plek :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-09 19:55
Misschien een memory leak? Kijk eens in je processes lijst welk process daadwerkelijk zoveel geheugen vreet, en ja, probeer eens een andere browser (opera, mozilla). Gebeurd het altijd bij dezelfde site, of bij sites met Java o.i.d. ??

Andere browser doen bedoel ik ook niet als optie maar als test-fase!

[ Voor 14% gewijzigd door Sluuut op 12-02-2004 16:25 ]

57696520646974206c65657374206973206e657264

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Topicstarter
elevator schreef op 12 februari 2004 @ 16:12:
Welke Foutmelding krijg je exact?

Ik verplaats je topic ook nog eventjes naar Software Algemeen - plaatsen over IE zijn daar beter op z'n plek :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen
Er is onvoldoende geheugen om deze bewerking te voltooien. Sluit enkele toepassingen af om geheugen vrij te maken.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Thrace Grumble

Thrace Grumble

Topicstarter
Nu kwam ik er trouwens net achter dat als ik direct naar de desbetreffende URL ga, dan werkt het wel.

Echter, op de een of andere manier wordt de inhoudt van die map (https) niet als map weergegeven, maar als een of andere vaag "plaatje":

http://wwwhome.cs.utwente.nl/~kruiskam/map.jpg
De URL van t plaatje klopt wel, dus GEEN punt tussen www en home

Wat moet ik pcies veranderen om een echt map scherm voor me te krijgen? :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Thrace Grumble op 12-02-2004 16:55 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ben je wel ingelogd ? IE verwijderen is niet mogelijk. Windows draait er zo ongeveer op. Wat je wel kan doen is IE los downloaden en opnieuw installeren.

Windows helemaal up-to-date ? D.w.z. alle kritieke patches, en dan met name voor IE binnen ? Geheugen al getest met bijvoorbeeld Memtest ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1