Toon posts:

Satteliet TV

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag wat info hebben over satteliet tv, wat zijn momenteel de beste ontvangers, schotels,etc.
Kunnen jullie me helpen, of weet je een goede site waar alles uitgelegd staat?
Ik ben een totale n00b hierin:)

Verwijderd

http://satelliet.pagina.nl/
http://www.sat4all.com/ubbthreads/ubbthreads.php

enz........ maar dit had je natuurlijk zelf ook wel kunnen vinden ???

Verwijderd

probeer inderdaad zelf even te zoeken naar mogelijke satelieten, ontvangers etc. Het wordt wel erg lastig om nu een antwoord te kunnen geven op je vraag.

Verwijderd

Topicstarter
zo een sites vind ik, maar waar vind ik iets à la tomshardware ofzo, waar ik kan vergelijken wat de versch mogelijkheden zijn?
Wat zij goede merken?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 15:59 ]

• Dr Nix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 12:42

Dr Nix

a.k.a. Dr. Nix

Wat wil je met tv via sat? Gaat het je om de beeldkwaliteit, het aantal zenders, de leuke abbo's of nog iets anders? Heb je nu al kabel, of zit je met alleen ether ontvangst?

Een koe is en blijft een merkwaardig beest!

Verwijderd

Topicstarter
Dr Nix schreef op 12 februari 2004 @ 16:00:
Wat wil je met tv via sat? Gaat het je om de beeldkwaliteit, het aantal zenders, de leuke abbo's of nog iets anders? Heb je nu al kabel, of zit je met alleen ether ontvangst?
enkel ether ontvangst, daarom zou sateliet leuk zijn, oo khet geluid omdat we een dolby set hebben, en de beeldkwaliteit is mooi meegenomen

• Boedha
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-08 19:28

Boedha

Niks

Zou als ik jou was nog wachten met de aanschaf van een schotel + receiver. Bijna alle goede film kanalen zitten nog dicht.

Een abbo. afsluiten in het buitenland voor bepaalde kanalen is bijna niet te doen. En uitzendingen in Dolby Digital zijn er eigenlijk helemaal niet op een paar scandinavische uitzendingen na.

Tja, wat zullen we daar nou op zeggen!

Verwijderd

Topicstarter
Boedha schreef op 12 februari 2004 @ 16:09:
Zou als ik jou was nog wachten met de aanschaf van een schotel + receiver. Bijna alle goede film kanalen zitten nog dicht.

Een abbo. afsluiten in het buitenland voor bepaalde kanalen is bijna niet te doen. En uitzendingen in Dolby Digital zijn er eigenlijk helemaal niet op een paar scandinavische uitzendingen na.
moeten niet bepaald filmkanalen zijn, grote engelse sportzenders enz zijn ook al goed

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 16:14:
[...]

moeten niet bepaald filmkanalen zijn, grote engelse sportzenders enz zijn ook al goed
Er is een zeer uitgebreid Engels pakket op de Astra 2 (28Oost) daarvoor heb je wel een speciale Sky ontvanger en een officiele Sky kaart nodig. Dit moet je via Ierse of Engelse zaken bestellen (mag officieel niet, soort van parallel handel). Het leukste is een ontvanger met harddisk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in belgië, maar ik vind nergens een site met de beschikbare abo's enz:s

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-07 11:36

PcDealer

HP ftw \o/

Ik toetste voor de gein www.satellietforum.nl in en presto een forum met links.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

wij hadden altijd illegaal op een humax perfect beeld altijd enz mooi spul! maja die nieuwe decodes :(:(

Verwijderd

Dit topic behoorlijk de verkeerde kant op.

Ik zou zeggen lees eens wat info via de al eerder gegeven startpagina en satellietforum link. Ook met google is er vast wel het een en ander te vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.