Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Wat SMScity dus nu doet, men verzameld de 06-nummers van iedereen die een sms verstuurd en van diegene die hem ontvangt. Deze gegevens kunnen ze zelf gebruiken voor *SPAM* of doorverkopen aan derden.
Als je dit bovenstaande duidelijk weet te maken aan het Nederlandse publiek dan kan je wat doen tegen SMScity.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Naam: SMScity
Vestigingsadres: Meeuwensingel 83
Vestigingsplaats: 3181SW Rozenburg ZH
Internetadres: http://www.smscity.nl
KvK-inschrijfnummer: 24327943 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
Je kan weinig anders doen dan hun opbellen en aangeven dat je die onzin niet meer wilt ontvangen, nummer staat in telefoon boek zie www.telefoongids.nl
[ Voor 27% gewijzigd door djexplo op 12-02-2004 15:27 ]
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
idd... bevestiging:djexplo schreef op 12 februari 2004 @ 15:26:
INFORMATIE OVER GESELECTEERDE INSCHRIJVING bron: www.kvk.nl
Naam: SMScity
Vestigingsadres: Meeuwensingel 83
Vestigingsplaats: 3181SW Rozenburg ZH
Internetadres: http://www.smscity.nl
KvK-inschrijfnummer: 24327943 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging
Je kan weinig anders doen dan hun opbellen en aangeven dat je die onzin niet meer wilt ontvangen, nummer staat in telefoon boek zie www.telefoongids.nl
debian:~# whois smscity.nl
Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/whois.php
Domain name:
smscity.nl (first domain)
Status: active
Registrant:
SMScity
Meeuwensingel 83
3181 SW ROZENBURG ZH
Netherlands
Domicile:
N/A
Committed to ADR: yes
Administrative contact:
postmaster@smscity.nl
Registrar:
Enternext Communications BV *) /d
Stadhuisplein 13 B
1315 HV ALMERE
Netherlands
Technical contact:
Enternext DNS Manager
+31 (0)36 5331111
dns@enternext.com
Domain nameservers:
ns1.enternext.com 81.17.35.10
ns2.enternext.com 81.17.35.11
Date first registered: 31-05-2001
Record last updated: 17-07-2003
Record maintained by: NL Domain Registry
[ Voor 1% gewijzigd door zeef op 17-11-2008 11:00 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik loop hier nou ff helemaal rood aan hoor.
omfg...
Die R.Weesie... dat is een oud KLASGENOOT van me...
WTF? Ik herinner me opeens de vooropleiding politieschool (waar ik mee ben gestop) daar zat een Robin Weesie in mijn klas en hij had twee domeinen....
www.the-box.nl en www.smscity.nl kwam later... ik ben toen van school afgegaan en heb hem een jaar later nog 1 keer gezien..
En jawel.. ALS POLITIE AGENT hield hij me aan in zijn Mercedes voor de gein om mij gedag te zeggen!! Damn ik voel me echt raar nu opeens... ik hoorde al vaker SMSCity.nl reclame's op de radio enzo en ik vond het toen al iets herkenbaars hebben..
LOL het is hem dus gewoon gelukt succes te hebben!
OMG!! haha! Ik zal eens kijken of ik nog een oude ICQ account van em heb, als hij nog ICQ heeft. Of ik zoek het oude school register op en bel em eens thuis ofzo...
Ik weet nog wel dat ik hem jaren geleden in de klas dingen over computers, NetBus (
Toen maar smscity.nl geclaimed en dat liep ook niet. Daarna was ik dus van school gegaan en is dit in de vergetelheid geraakt.
LOL!
Wazig dit.
Ik heb zijn 06 in mijn mobiel, ik zal em eens bellen. Hij zal wel raar opkijken.. heb die gozer geen 4 jaar meer gesproken ofzo.
edit: ik heb em ff gebeld, krijg ze voicemail! ik probeer het vanaaf nog ff voor je!
edit2: anandus, ik zal hem dat complimentje ook geven!
[ Voor 31% gewijzigd door DeMoN op 12-02-2004 18:37 ]
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Kost €1,30 voor 15 smsjes. Ik koop er per week 30 ongeveer.
Maar ik heb dus nog nooit spam-smsjes gekregen?
Ikzelf vind het eigenlijk best een goed bedrijf, ben er tevreden over
[ Voor 21% gewijzigd door anandus op 12-02-2004 15:54 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Yip the samehere. Nog nooit geen *SPAM* gehad. Weird ...anandus schreef op 12 februari 2004 @ 15:53:
Ikzelf gebruik SMScity.nl met veel regelmaat, het is voor mij goedkoper om via hun smsjes te sturen, dan via mijn eigen mobiel.
Kost €1,30 voor 15 smsjes. Ik koop er per week 30 ongeveer.
Maar ik heb dus nog nooit spam-smsjes gekregen?
Ikzelf vind het eigenlijk best een goed bedrijf, ben er tevreden over
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
edit:
ZO, even wat leuke feiten over SMScity.nl gehoord en wat bijgekletst
Hij heeft zich ook ff hier geregged.
M.a.w. de webmaster van SMSCity.nl komt hier zo even voor opheldering zorgen
[ Voor 96% gewijzigd door DeMoN op 12-02-2004 18:55 ]
Verwijderd
Het is absolute onzin dat SMScity spam smsjes verstuurd. Heb je enig idee wat een smsje in Nederland kost? Spammen met SMS is helemaal niet rendabel. Kost handen vol geld. Dan kan je nog beter spammen middels email. Echter doen we dat ook niet.
Indien je je aanmeld bij SMScity dien je je account te activeren middels een persoonlijke activatie code, welke naar je GSM gestuurd wordt. Het komt dus wel eens voor dat mensen zich aanmelden onder een GSM nummer welke niet van henzelf is. Indien ze dan de activeer code laten smsen komt deze bij iemand anders aan. Deze SMSjes zijn gewoon GRATIS.
Met dit smsje moet je dus juist blij zijn. Dat betekent dat de aanmeld procedure goed in elkaar zit en mensen dus niet zomaar kunnen gaan SMSen onder jou nummer middels SMScity.
SMScity is inmiddels uitgegroeid tot een miljoenen bedrijf met meer dan een miljoen leden. Denk je nou echt dat ik het toe zou laten dat wij onze klanten/of niet klanten gaan bestoken met ongevraagde smsjes?! Dat heeft SMScity echt niet nodig.
Onze klanten maken genoeg reclame voor ons. Dit omdat wij ze belonen met gratis credits indien ze zorgen dat vrienden e.d. zich middels hun aanmelden bij ons.
Ik vind het jammer dat ik hier moet lezen dat ik (mijn bedrijf) beschuldigd wordt van activiteiten welke wij niet doen.
(p.s. deze week heeft ieder lid van SMScity een valentijns smsje ontvangen met de info dat ze gratis een smsje in mogen plannen. Dat smsje was GRATIS.)
Wij doen er alles aan om onze klanten tevreden te houden. Contact opnemen middels het contact formulier op de website is ook mogelijk.
Ik hoop hier nog wat excuses te vinden de komende dagen. Ik ben echt teleur gesteld.
Bedankt Cell voor je belletje
Np, was wel weer leuk om je ff te spreken
Btw, mooi verhaal.
Ik denk dat het nu wel duidelijk is.
We wachten op een reactie van de Topic Starter
Anyway, hopelijk houd je dit topic nog ff in de gaten en succes met je bedrijf verder
Noujah, als het echt is, mooi gedaan.
Ja, het is echt.. ik sta er ook van te kijken..Ojjorz schreef op 12 februari 2004 @ 19:54:
LOL, mooi toneelstukje in elkaar gedraaid?
Noujah, als het echt is, mooi gedaan.
Verklaring is gegeven, dit topic is verder nutteloos.
Dit topic is gesloten.
![]()