ik heb perongeluk mijn c schijf deleted met p magic 8 nu heb ik geen boot cd van win xp pro ned maar heb 6 floppys en bij de 5 de floppy zegt hij het bestand cdfs.sys is beschadigd ,ik kan ook niet in dos komen ,hij geeft elke keer een melding press a key to reboot . ik heb 3 schijfen c f g en allemaal nfst
www.bootdisk.com en nieuwe diskettes aanmaken
-edit-
-edit-
[ Voor 53% gewijzigd door sPENKMAN op 12-02-2004 14:34 ]
Eve char: Warock <TEST>
Dus dan ga je naar www.bootdisk.com en haal je een nieuwe XP bootdisk toch?
http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm
Raar...die topictitel
Mag de volgende keer wel wat uitgebreider, vind je ook niet
http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm
Raar...die topictitel
Denk dat je de sluitpost van je vorige, gesloten, topic nog maar eens mag gaan lezen.
ARME AOW’er
heb ik al gedaan nr 5 opnieuw gedownload maar elke keer geeft hij die fout melding maar ok zal niks meer vragen sorry
Ik vindt je titel pas raar! Met zo'n titel weet niemand waar ze naar gaan kijken en moet je dus toevallig iemand hebben die verstand heeft van het onderwerp en nog op de titel raar klikt ook.
Probeer eens als titel: [XP]Partitie verwijderd, hoe booten.
Maar het lijkt me niet echt lastig, je moet gewoon de pqmagic recovery cd/floppy gebruiken. Misschien dat je de data van de c schijf dan nog kunt redden. Die cd zou je bv kunnen branden vanaf de pc waar je nu achter zit?
Probeer eens als titel: [XP]Partitie verwijderd, hoe booten.
Maar het lijkt me niet echt lastig, je moet gewoon de pqmagic recovery cd/floppy gebruiken. Misschien dat je de data van de c schijf dan nog kunt redden. Die cd zou je bv kunnen branden vanaf de pc waar je nu achter zit?
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
F_J_K in "computer start niet meer op na partition..."
Het is dus niet de bedoeling dat je weer een nieuw topic opent nadat je eerste topic is gesloten.... Lees de sluitpost eens goed door. Het komt er op neer dat je gewoon eerst zelf goed moet lezen, je moet verdiepen in de materie en zelf gaat proberen.
GoT is geen plek waar we jouw handje gaan vasthouden bij problemen die bij ons onder de categorie 'basiskennis en zoekwerk' vallen.
Kom op, doe zelf eens moeite
Het is dus niet de bedoeling dat je weer een nieuw topic opent nadat je eerste topic is gesloten.... Lees de sluitpost eens goed door. Het komt er op neer dat je gewoon eerst zelf goed moet lezen, je moet verdiepen in de materie en zelf gaat proberen.
GoT is geen plek waar we jouw handje gaan vasthouden bij problemen die bij ons onder de categorie 'basiskennis en zoekwerk' vallen.
Kom op, doe zelf eens moeite
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()