Situatie:
Ik heb hier een NT4-Server staan waarvan de HD een Maxtor 20GB 5400rpm IDE schijf is. De server staat al 4 jaar nonstop te draaien. Ik heb dus het sterke vermoeden dat die HD er binnenkort me op kan houden.
Indeling Maxtor 20GB 5400rpm IDE:
partitie 1: Fat16 2048MB (Boot record + applicaties)
partitie 2: NTFS 4096MB (Winnt dir + applicaties)
partitie 3: NTFS 13000MB (applicaties)
Nu wil ik deze HD vervangen door een Hitachi 36GB 10k SCSI schijf.
Ik heb deze SCSI HD op dezelfde manier gepartitioneerd als de Maxtor IDE schijf.
Ik heb alle data gekopieerd van de IDE schijf naar de SCSI schijf dmv:
nu staat alles dus netjes op de SCSI schijf enkel het grote probleem komt nu:
Als ik wil gaan opstarten van de SCSI schijf krijg ik de melding dat het register niet gevonden kan worden:
Dus ik heb gekeken of de register bestanden: Default, Software, Sam, System, Security wel mee gekopieerd waren.
Dit was dus niet het geval omdat deze in gebruik zijn kunnen ze niet gekopieerd worden.
Heeft iemand misschien een idee of optie om het register toch te kunnen kopieren?
Onder DOS gaat niet omdat het NTFS is...
Ik heb hier een NT4-Server staan waarvan de HD een Maxtor 20GB 5400rpm IDE schijf is. De server staat al 4 jaar nonstop te draaien. Ik heb dus het sterke vermoeden dat die HD er binnenkort me op kan houden.
Indeling Maxtor 20GB 5400rpm IDE:
partitie 1: Fat16 2048MB (Boot record + applicaties)
partitie 2: NTFS 4096MB (Winnt dir + applicaties)
partitie 3: NTFS 13000MB (applicaties)
Nu wil ik deze HD vervangen door een Hitachi 36GB 10k SCSI schijf.
Ik heb deze SCSI HD op dezelfde manier gepartitioneerd als de Maxtor IDE schijf.
Ik heb alle data gekopieerd van de IDE schijf naar de SCSI schijf dmv:
code:
1
| xcopy /h /e /c /k /r bron doel |
nu staat alles dus netjes op de SCSI schijf enkel het grote probleem komt nu:
Als ik wil gaan opstarten van de SCSI schijf krijg ik de melding dat het register niet gevonden kan worden:
code:
1
| Missing or corrupted \winnt\system32\config\software |
Dus ik heb gekeken of de register bestanden: Default, Software, Sam, System, Security wel mee gekopieerd waren.
Dit was dus niet het geval omdat deze in gebruik zijn kunnen ze niet gekopieerd worden.
Heeft iemand misschien een idee of optie om het register toch te kunnen kopieren?
Onder DOS gaat niet omdat het NTFS is...