[CoD] loopt vast zonder melding!

Pagina: 1
Acties:

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:21

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
2-3 weken geleden heb ik Call of Duty (versie 1.1) geinstalleerd en uitgespeeld, zonder problemen draaide prima.

nou wou ik het spel ook online spelen, maar ik wkam er achter dat er nauwelijks servers te vinden zijn die 1.1 nog draaiden dus heb ik de update van 1.2 binnen gehaald. Volgens mij is sindsdien het probleem begonnen! :(

als ik in een spel zit loopt gewoon de hele PC vast zonder een foutmelding te geven en de enigste oplossng is dan de aan/uit knop. Wanneer hij vastloopt verschilt nogal soms al na 2 minuten soms pas na 10 minuten.

mijn systeen:
mobo: A7N8X Deluxe
proc: XP 2600+ @ 2800+
mem: 512mb kingston
vid: Asus Radeon 9600XT 128MB
sound: onboard van de A7N8X

ik heb al de nieuwste vid. kaart drivers van Ati gedwonload. en de nieuwste nforce drivers van Asus. Verders heb ik alle processes die op de achtergrond draaien uitgezet op de noodzakelijke na maar ook dit hielp niet.

ik d8 eerst dat het alleen aan multiplayer lag, maar ook in single player loopt hij nu op dezelfde manier vast!

ik hoop dat iemand een ideetje heeft.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Je hebt bij het updaten van je mobodrivers, wel eerst de videokaartdrivers erafgehaald? Ik heb er namelijk nare ervaringen mee :)

(dus met het updaten van mobodrivers zonder videokaart te uninstallen: Morrowind liep vast als het eerste exterior werd geladen).

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 14:12 ]

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
ben vanavond nog ff bezig geweest,

kheb SP1 geinstalleerd en daarna alle updates en security patches die beschikbaar waren. en teon was het probleem NOG erger al zodra ik binnenkwam op een server en het team en het wapen had gekozen liep de boel vast! :(

vervolgens zag ik dat er vandaag nieuwe ati drivers op de hun site stonden heb ik die geinstalleerd. ik zlef server starten en ff rondraggen in me eentje ging prima dus na paar minuten besluit ik om andere server te joinen ik kom binnen in het spel en na 10s weer een crash!!

dit keer met windows foutmelding over atioglxx.dll (of zoiets) :(

wat doet mijn videokaartje dan toch verkeerd??

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
In andere games geen last? 3dmark stabiel etc?
Klok je pc eens terug naar standaard speeds, misschien zit het daar wel in.
Installeer cod ff opnieuw, eerst zonder patches en daarna met, dit kan namelijk heel veel verschillende oorzaken hebben

1. hardware is niet stabiel
2. driver issue
3. game issue (met patch etc)
4. een wisselwerking van 2 en 3 ;)

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
probleem is opgelost.

ik heb de hardware acceleratie van mijn geluidskaart wat naar benden moeten zetten en alles werkt nu prima!

waarom ik dan een foutmelding kreeg over die ati.dll is mij niet duidelijk :D

Verwijderd

Mooi want CoD is een super game :D
Pagina: 1