Toon posts:

nieuwe schijf = stopfouten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe schijf in mijn pc hangen. dit is een maxtor 80 gb (voorheen had ik een WD 20 gb) op deze schijf moet win2k pro komen.
Nou dat heb ik dus installd enz enz. werkt ook nog. maar wanneer in service pack 4 install krijg ik constant tijdens het booten van win2k de stopfout: inaccessable boot device.
Ik heb al vanalles geprobeerd (alle partities weg en opnieuw beginnen, andere ide poort, andere ide kabel enz enz) . De 20 GB schijf werkt wel gewoon (win2k + service pack 4).
Is de schijf gaar of ligt het aan mij?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 14:02 ]

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-03 09:32
zorgen dat je partitie active is?

Verwijderd

Topicstarter
ja die is active ja, dat snap ik zelf ook wel.

Verwijderd

Check eerst ff met Maxblast of je hd nog goed is.

en controleer of je jumpers goed heb ingesteld en zet hem is op "cable select " of juist op "master"

geen raid oid? anders moet je wel zeker weten dat je bij de setup aangeeft dattie stuurprogramma`s moet laden.

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-03 09:32
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 14:07:
ja die is active ja, dat snap ik zelf ook wel.
Dat jij je post hebt aangepast kan ik ook niks aan doen. Want in het begin leek het er heel erg op alsof je paritie niet actief was. Nu heb je het inderdaad wat netter verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
ja het is heel vreemd hiero, ik heb nu dus een andere molex connector gepakt en nu blijkt het probleem verholpen te zijn ?~!?!?!?!??. Ik ga nog even verder frotten, ik laat het dalijk wel horen
Pagina: 1