Toon posts:

Smartie geeft dingen niet weer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
jo,

ik zit hier met een 4x20 character LCD die op m'n paralelle poort zit. om hier shit op te toveren gebruik ik Smartie 5.2.

statische dingen (gewone text enzo, winamp en m'n processorsnelheid oid) kan ik wel weergeven, echter lukt 't me niet om het nieuws, ruimte op m'n harde schijven, gameservers weer te geven, omdat 'ie niets vindt.
weet iemand wat eraan scheelt? :S

Verwijderd

De aansturing en aansluitingen zijn iig goed, daar kan het niet aan liggen.
Welk besturingsysteem heb je op je computer staan? En heb je de rechten om alles uit te lezen (bv bij W2K niet voldoende rechten).
Voer eens wat updates uit op je computer (windowsupdate etc), probeer ook eens de configuratie van smartie te veranderen.

Welke instellingen gebruik je met smartie voor je hardeschijven en welk formaat hebben deze schijven (FAT32 of NTFS)?
Het nieuws zou best wel down kunnen zijn als de nieuwsserver veranderd is waardoor het uitlezen met smartie niet meer werkt. Ik ga binnekort mijn 4x20 LCD weer aansluiten en dan zal ik eens kijken lees binnen nu en een paar uur.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier 'gewoon' WindowsXP op staan, met alles redelijk standaard. Newsservers zouden best wel (allemaal?) down kunnen zijn, maar gameservers zouden zeker weten moeten werken

btw: alvast suc6 met je lcd

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:55

AcouSE

Swedish Chef

Dit is toch geen casemodding of elektronica probleem? Misschien zou je eens moeten kijken of je van de makers van smartie support zou kunnen krijgen?

[CME] -> [SA]

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht zo eens dat alle LCD-shit bij casemodding & electronica hoorde sinds een ouder topic over smartie daar ook bij stond, maar goed. je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

anywayz: ik heb 't geprobeert maar die gast z'n emailadres klopt niet :S

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 16:58:
ik dacht zo eens dat alle LCD-shit bij casemodding & electronica hoorde sinds een ouder topic over smartie daar ook bij stond, maar goed. je zou wel eens gelijk kunnen hebben.

anywayz: ik heb 't geprobeert maar die gast z'n emailadres klopt niet :S
BasieP
Dat is de maker, zie zijn profile, mischein dat hij kan helpen.
Pagina: 1