Toon posts:

probleem met booten windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet of mijn vraag in dit topic thuis hoort, zo niet sorry, maar ik zit met het volgende probleem:

Ik heb de volgende configuratie

P4 met Asus P4PE 1007
768 mb ram 333 mhz
60 gb hd
audigy 2

sinds vanmorgen doet de pc heel vaag. bij het opstarten, ik heb de optie trendaway virusscanner aangezet bij het booten, begint hij te piepen bij het laden van de virusscanner. als ik dan in de bios wil kijken loopt hij giga te ijlen. ik kan niks veranderen omdat hij telkens begint te piepen en continu auto op enter lijkt te drukken.

als ik de bios nie inga en gewoon windows opstart, dan doet hij het eerste kwartier normaal. maar ik zat net in word te typen en toen begon de pc heel vaag te doen. hij begon telkens automatisch te enteren. telkens weer een regel verder. hetzelfde verhaal bij msn.

ik was bang voor een virus, dus ik heb de virusscanner erop los gelaten in windows. maar hij zag niks.

weet iemand wat het is en hoe ik het kan verhelpen

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Al eens een ander toetsenbord geprobeerd?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

BIOS resetten? Zie handleiding moederbord.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
(toetsenbord)

daar ligt het niet aan, omdat hij in windows in het begin wel gewoon werkt, maar naar een kwartier niet. in de bios doet het vanaf het begin al niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 13:25 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Wat gebeurt er als je die optie voor virusscanning uitzet? Werkt het dan wel?

Verwijderd

boot eens van een bootfloppy en wacht een kwartier.
Als dat automatische ge"enter' dan weer optreed, ligt het niet
aan een virus, maar aan je hardware/firmware.

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 12 februari 2004 @ 13:27:
Wat gebeurt er als je die optie voor virusscanning uitzet? Werkt het dan wel?
die kan ik nie uitzetten, omdat het bios niet te raadplegen is. als ik de bios in ga dan enter hij meteen

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Aan TS, reset de BIOS nou eens.

LinkedIn WoT Cash Converter

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Tobo en muis verkeerd om aangesloten? Ja, serieus. Dat kan ook nog wel eens de vaagste dingen opleveren...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-08 12:59
ookal gaat hij pas na een kwartier "enteren" zou ik toch eens een ander toetsenbord proberen. En inderdaad ook een bootdiskette maken en even afwachten of het probleem zich dan ook voordoet.

Verwijderd

Topicstarter
PcDealer schreef op 12 februari 2004 @ 13:31:
Aan TS, reset de BIOS nou eens.
ff proberen
Pagina: 1