Tiscali mail server problemen 11 en 12 februari

Pagina: 1
Acties:

• jicho
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 20:42
Hai!

Heeft iemand enig idee wat er met de e-mail gebeurt is die op 11 februari is aangekomen bij Tiscali sinds dat ze POP-server problemen hebben? Vandaag lijkt alles weer te draaien, maar de mail van gisteren kan ik (nog) nergens ontdekken...

As always is Tiscali telefonisch weer eens niet te bereiken...

Wie-o-wie weet hier meer over?

Tnx.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Staat er ook niets op de site van die gasten?

Ey!! Macarena \o/

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Vaak is het zo, dat als een mailserver zijn bericht niet kan afleveren hij dat een aantal keren probeert alvorens het op te geven. IN dat geval krijgt de verstuurdere van dat mailen een bericht dat het niet is aangekomen, en daarna zal hij/zij dat waarschijnlijk vanzelf wel een keer opnieuw proberen.

Als ik jou een mailtje stuur via mijn server, en hij kan dat niet afleveren dan probeert hij dat 5 minuten later nog een keer, daarna om het uur geloof ik. Tot 24u, dan houd hij ermee op.

Waarschijnlijk komt je mail van gisteren dus vanzelf binnen. Alhoewel het me niks zal verbazen dat die mail er allang is, je zegt dat de pop-server problemen had, als de smtp server wel gewoon werkte (die neemt de mail aan) dan is er niks aan de hand, en was er dus enkel een storing met het ophalen van de mail.

Toch?

• jicho
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-05 20:42
Te enige melding die er te zien was dat er mail-server problemen waren. Nu staat er niets meer... Het keuze menu van de telefoon verteld echter anders.

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-04 08:54
Ik kreeg dinsdag bij het versturen naar een bestaand tiscali account, <user unknown> replies van de smtp server.
Mail werd dus gewoon gebounced.