Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

beginnummer provider gsm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is het zo dat elke gsmprovider een bepaalde toegekende reeks telefoonnummers krijgt? ik weet dat bv. dat bij kpnnummers het nummer begint met 06 23, en bij telfort 06 47.
en weet iemand waar ik deze info kan vinden?

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:29
D8 het wel. Was vroeger iig wel, maar nu kun je trouwens ook je nummer meenemen naar een andere provider. Dus dan denk ik weer van niet...

Verwijderd

Vroeger wel, sinds numemr portabiliteit zijn intrede dee niet meer. Wel is het zo dat als je een nieuw nummer aanvraagt, je nog steeds een nummer krijgt waarbij het eerste cijfer je provider aangeeft.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
kijk eens op de site van de opta, www.opta.nl

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 12:05:
Vroeger wel, sinds numemr portabiliteit zijn intrede dee niet meer. Wel is het zo dat als je een nieuw nummer aanvraagt, je nog steeds een nummer krijgt waarbij het eerste cijfer je provider aangeeft.
Klopt :)
En het overzicht van die nummers moet ergens bij de OPTA te vinden zijn... ben 'm al aan het zoeken (heb hier alleen een geprint exemplaar liggen :P).

edit:
kan 'm zo snel niet meer vinden, maar hij moet dus wel ergens op www.opta.nl te vinden zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 12-02-2004 12:16 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

Pagina: 1