Toon posts:

fifa 2000 & fifa 2001 onder w2k

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beide werken niet, installeren gaat wel maar zodra ik het spel start krijg ik een foutmelding, iets over geheugen ofzo, zowel met mijn voodoo3 als software renderer, ook op een ander systeem hetzelfde probleem.

wie o wie kan mij helpen.
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal aan je Voodoo3 liggen want ik speel Fifa 2000 en 2001 ook onder Win2k maar geen probs.
En als je D3d probeert met je Voodoo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifa 2000 werkt zo wie zo niet onder win2k dus die kun je daarvoor laten liggen.
Fifa2001 moet het gewoon doen. Verder staat ook in de readme dat 2001 niet kan draaien met softwarematige acceleratie maar moet in Glide of Direct3D. Wordt denk ik dus puzzelen met drivers, directX en dat soort zooi denk ik...

Sorry, ik kan je verder ook niet helpen.

BAALBERITH> FIFA 2000 draait gewoon onder win2000 bij jou?!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles draait hier perfect :)
Ik kan Fifa99 ook nog wel ff proberen, 2000 draait helemaal zonder probs, zowel de warez als de originele versie geeft geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij dan vertellen hoe of wat ik moet doen om het bij mij werkend te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fifa 2001 loopt bij mij ook als een zonnetje onder Win2000.. 2000 draaide bij mij niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen probs met directx 8 en det 7.17, moest alleen eerst ff van .exe bestandje wisselen >:)
Pagina: 1