Dell Precision WorkStation M50: display probleem

Pagina: 1
Acties:

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Laptop: Dell Precision WorkStation M50
Display: 1600x1200 TFT

Het probleem: als ik een lagere resolutie kies (bijv 1280x960) dan krijg ik deze resolutie met een zwarte rand om het beeld heen. En dit - raar genoeg - alleen als ik het systeem opnieuw start. Wanneer ik de resolutie handmatig omzet dan interpoleert hij gewoon en krijg ik de resolutie (bijv 1280x960) over het hele scherm te zien.

Waarom doet hij dat nou niet als het systeem opnieuw wordt gestart?

Het is niet mijn laptop, maar de eigenaar ervan zegt dat het pas sinds een aantal weken zo is. Zijn er hier misschien mensen die dit probleem bekend voorkomt?

Bij voorbaat dank.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01 04:29

MadMan

What the....

Je moet dit gewoon even op de monitor zelf goed instellen, en dan pakt hij de volgende keer zelf de goede instellingen erbij. Dit is volkomen normaal. Met een beetje zoekwerk had je dit trouwens ook wel gevonden ;)

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
DHuuf schreef op 12 februari 2004 @ 13:51:
Je moet dit gewoon even op de monitor zelf goed instellen, en dan pakt hij de volgende keer zelf de goede instellingen erbij. Dit is volkomen normaal. Met een beetje zoekwerk had je dit trouwens ook wel gevonden ;)
1. Het is een laptop, er zijn geen knopjes voor het scherm te vinden..
2. Het scherm zelf staat al goed, want als je de resolutie heen en weer verandert, krijg ik wel het volledige scherm en werkt de interpolatie. Het probleem doet zich voor bij een nieuwe start van het systeem.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.