Ik heb een tabel met de kolommen GAME, TEMPLATE, (en een paar andere, hier niet relevant). Ik wil met een functie alle rijen waar GAME = Bla en TEMPLATE = Yes, kopieren naar rijen in dezelfde tabel en daarmee de waarde van TEMPLATE wijzigen naar No. De rest van de waarden laat ik ongewijzigd. Feitelijk wil ik dus een selectie (bestaande uit ongeveerd 50 rijen) kopieren naar dezelfde tabel, met een kolom die een andere waarde krijgt.
Nu is de selectie van de source eenvoudig (WHERE Game = Bla AND Template = Yes). Een rij toevoegen doe ik doormiddel van de OleDbDataAdapter, dit lukt ook prima.
Is het de bedoeling dat ik het hele zaakje tig keer LOOP (wat ik trouwens ook nog niet voor elkaar heb), of kan het in ASP.NET slimmer? Ik kon er niets over vinden.
Nu is de selectie van de source eenvoudig (WHERE Game = Bla AND Template = Yes). Een rij toevoegen doe ik doormiddel van de OleDbDataAdapter, dit lukt ook prima.
Is het de bedoeling dat ik het hele zaakje tig keer LOOP (wat ik trouwens ook nog niet voor elkaar heb), of kan het in ASP.NET slimmer? Ik kon er niets over vinden.