Toon posts:

Beamer die betaalbaar is en 6m kan overbruggen.

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een betaalbare beamer die 6m kan overbruggen.

Heeft iemand suggesties en ervaringen met dit soort beamers, en waar kan ik deze aanschaffen.

Wingman5

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-02 14:03
Iedere beamer kan 6m overbruggen... alleen wordt dan je beeld gewoon groter en donkerder. Volgens mij hebben alle beamers wel een zoomlens, waarmee je dit prima kunt ondervangen.

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hele lichte muur van 6 bij 5 meter waar dit op geprojecteerd kan/moet worden.

Maar het moet uiteraard niet te licht worden.

Wingman5

Verwijderd

6m breed ? Om dan nog aanvaardbaar beeld te krijgen moet je al een hele sterke beamer hebben. 5000 ansilumen ?
En dan nog: de juiste afstand om naar een beeld te kijken is 3 tot 4 maal de breedte van het scherm. Is jou kamer dan 24 m lang ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 11:24:
6m breed ? Om dan nog aanvaardbaar beeld te krijgen moet je al een hele sterke beamer hebben. 5000 ansilumen ?
En dan nog: de juiste afstand om naar een beeld te kijken is 3 tot 4 maal de breedte van het scherm. Is jou kamer dan 24 m lang ?
Het zal wel geen huiskamer zijn als de afmeting van de muur 6 bij 5 is....

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 11:24:
Nee dat niet. Van de plaats waar de beamer komt te staan tot de muur is 6m. maar de muur is tevens 6m breed, die hoeft echt niet helemaal gevuld te zijn, maar een metertje of 2, 2,5 is al goed.

tevens is de muur daar ook 5 m hoog. dus ruimte voor het beeld zat lijkt mij.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

ga eens vragen/mailen in een winkel, dit topic voldoet niet echt aan de regels van zelfinzet enzo...Het forum is er niet om 'ff' al je vragen neer te plempen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.