Toon posts:

Internet via pcAnywhere

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik werk thuis met pcAnywhere er dat werkt echt goed en is makkelijk in gebruik. Heb een pc met win 98 draaien die het internet deelt. Er is geen firewall geinstalleerd.

Nu heb ik dit programma in het netwerk van me vriendin geinstalleerd daar werkt het ook allemaal goed. Ben daar zeer tevreden over.

Nu wil ik via de pc van me vriendin ( waar de internetverbinding van de kabel aan is gesloten ) connecten met me internetserver. Maar hij kan dan de host niet vinden. Terwijl me ftp server het perfect doet. waar kan dit aan liggen. Ik gebruik versie 10.5

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:13

Sherlock

No Shit

Sorry voor het niet zo inhoudelijk reageren, maar je bedoelt dus eigenlijk: "Internet via pcAnywhere" ? Zo ja, maak even een TR aan om je titel te wijzigen.

Ja dus, dan heb je je titel omgedraaid.
Ik doe wel even TR'en

[ Voor 23% gewijzigd door Sherlock op 12-02-2004 10:55 ]

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Topicstarter
wat ik bedoel is dat ik van me vriendins pc naar de internetdeler bij mij thuis inlog zoals ik locaal doe

Verwijderd

Jup dat kan ja. Alleen moet je dan wel de juiste poorten openzetten :)

Verwijderd

Topicstarter
heb geen enkele poort dicht staan dus hoe kan dat dan ???

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022

Verwijderd

Topicstarter
er wordt echt slecht gelezen hier heb op beide pc's geen firwall staan dus hoe wil je dan poortmapping doen ????

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 12:15:
er wordt echt slecht gelezen hier heb op beide pc's geen firwall staan dus hoe wil je dan poortmapping doen ????
Kijk daarom moet je nou het grote poort mapping verhaal doorlezen, kom je erachter dat het meer met routers/NAT tabllen te maken heeft dan met firewalls.

[ Voor 30% gewijzigd door SSH op 12-02-2004 12:21 ]

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
er word inderdaad slecht gelezen hier,
dus ga die link eerst maar eens na.

Verwijderd

ascona schreef op 12 februari 2004 @ 12:24:
er word inderdaad slecht gelezen hier,
dus ga die link eerst maar eens na.
:o Idd

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 12:15:
Omdat ICS aan Network Address Translation doet, en wellicht niet helemaal lekker communiceerd met PC-Anywhere - en al helemaal niet als je op een andere PC ook nog PC-Anywhere hebt draaien.

NAT is erg vervelend als je poort etc goed wil configureren, ik heb er bij mijn router ook wel eens last van, met name met DCC/IRC connects enzo. Maar als je het goed configureerd moet PCAnywhere geen enkel probleem zijn.

Klik eens op de eerder gegeven link, dat zal wel eens gaan helpen :)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1