Toon posts:

[W2K] Outlook web access probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

We hebben het volgende probleem: als ik via OWA mailboxxen wil openen dan gaat dit voor een groot deel goed. Maar voor een aantal users weer niet dan verschijnt het aanlog scherm niet eens en verschijnt er in de browser de volgende melding:

Er zijn geen items die kunnen worden weergegeven in deze weergave.

Ik heb bij deze users alles nagekeken in AD en alles staat goed(lees: hetzlefde als bij een user waarbij het wel werkt)
We gebruiken hier exchange 2000 met w2k pc's en ie6.

Heeft iemand hier een oplossing voor of andere ideen.???

THNX.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Alle service packs en patches voor Exchange en Windows ? Zijn de users waarbij het niet lukt nieuwe users ? Zitten ze toevallig in de zelfde 'Security group' ? Misschien op een werkstation waar ActiveX is verboden ? Alle updates voor IE ook binnen ?

[ Voor 7% gewijzigd door sanfranjake op 12-02-2004 10:24 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op 12 februari 2004 @ 10:23:
Alle service packs en patches voor Exchange en Windows ? Zijn de users waarbij het niet lukt nieuwe users ? Zitten ze toevallig in de zelfde 'Security group' ? Misschien op een werkstation waar ActiveX is verboden ? Alle updates voor IE ook binnen ?
Yep, alles is geinstalleerd. EN zijn geen nieuwe users maar bestaande. En allemaal getest op hetzlfde werkstation, dus ook degene die wel werken.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 10:26:
Yep, alles is geinstalleerd. EN zijn geen nieuwe users maar bestaande. En allemaal getest op hetzlfde werkstation, dus ook degene die wel werken.
Nog meldingen in de event-logs op de server en clients ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op 12 februari 2004 @ 10:27:
[...]

Nog meldingen in de event-logs op de server en clients ?
Op de server staat event 565 in Security log. Maar de oplossingen op www.eventid.net werken niet.