Hi tweakers,
Ik heb een probleem met het upgraden van mijn Alcatel speedtouch 510 firmware naar 4.2.3.0.0. Ik draai nu nog steeds met een 4.02 versie.
En het het lukt maar niet om naar een hogere versie te installeren.
Ben tot in het oneindige bezig geweest, grrrrrrrrrr.
Eerst modem gereset naar fabrieks instelling
Alles gaat goed ip adres wordt gezien 10.0.0138, tot het echte upgraden bij (bovenste) installatie meter wordt na 5% de verbinding verbroken.
De onderste installatie meter schiet door naar 50% en blijft hierop hangen.
Installatie weer mislukt.
En ja ik heb de kabel van mijn pc direct op de router geplugt, btw ik gebruik een 1 poorts router en ik heb een bbnet adsl aansluiting.
En ja gezocht op google en got op problemen met firmware maar niet veel bruikbaars gevonden.
En heb het geprobeerd met de nieuwste .bin firmware, de firmware van KPN, de firmware op cd. Heb gebrobeerd met een KPN user.ini file enz.
Na de mislukte upgrade krijg ik een nieuw intern ip adres de 169.*.*.* deze delete ik weer.
Moet ik nog andere services op de router uitzetten; firewall, Undp, enz
Moet dit via telnet?
Als iemand mij een tip kan geven.
Bedankt alvast,
Ik heb een probleem met het upgraden van mijn Alcatel speedtouch 510 firmware naar 4.2.3.0.0. Ik draai nu nog steeds met een 4.02 versie.
En het het lukt maar niet om naar een hogere versie te installeren.
Ben tot in het oneindige bezig geweest, grrrrrrrrrr.
Eerst modem gereset naar fabrieks instelling
Alles gaat goed ip adres wordt gezien 10.0.0138, tot het echte upgraden bij (bovenste) installatie meter wordt na 5% de verbinding verbroken.
De onderste installatie meter schiet door naar 50% en blijft hierop hangen.
Installatie weer mislukt.
En ja ik heb de kabel van mijn pc direct op de router geplugt, btw ik gebruik een 1 poorts router en ik heb een bbnet adsl aansluiting.
En ja gezocht op google en got op problemen met firmware maar niet veel bruikbaars gevonden.
En heb het geprobeerd met de nieuwste .bin firmware, de firmware van KPN, de firmware op cd. Heb gebrobeerd met een KPN user.ini file enz.
Na de mislukte upgrade krijg ik een nieuw intern ip adres de 169.*.*.* deze delete ik weer.
Moet ik nog andere services op de router uitzetten; firewall, Undp, enz
Moet dit via telnet?
Als iemand mij een tip kan geven.
Bedankt alvast,
[ Voor 200% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 11:09 ]