Toon posts:

ram tester

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een app of je kan zien of je ram nog goed is of als die niet meer goed is wat er mis is ( crc errors ofzo? )
elke keer als ik wat rars download is het corrupt als ze groot zijn en ze extrackt en als het kleinere zijn dan doen ze het gewoon goed.
Vroeger had ik dit nooit.Andere mensen die van die site de rars downloaden werkt het gewoon.

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Meer info is welkom..
Met wat voor programma download je? En met welk programma pak je uit?
Computer configuratie is ook welkom.. Chipset?, RAID config? etc.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

LinkedIn
Instagram

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Nogal voor de hand liggend idd...

Zoeken op "Geheugen test programma" (hoe moeilijk zijn deze keywords te bedenken?)

[ Voor 10% gewijzigd door DeMoN op 12-02-2004 10:07 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
ik draai windows xp.
Athlon 2000xp
Mobo:asus a7n8x
786mb mem
En ik gebruik winrar.
Is er ook een app die ik kan gebruiken om vanuit windows te draaien en niet hoef te rebooten?

Verwijderd

waarom zou je dat willen?
vanuit dos word het geheugen ook zwaar getest hoor! 8)7
vanuit Windows zou je prime95 kunnen proberen. Dit test je systeem zwaar maar niet enkel en alleen op geheugen

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 10:12 ]

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-08 15:25
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 10:09:
ik draai windows xp.
Athlon 2000xp
Mobo:asus a7n8x
786mb mem
En ik gebruik winrar.
Is er ook een app die ik kan gebruiken om vanuit windows te draaien en niet hoef te rebooten?
Nee, dat is er niet... En dat komt omdat Windows een bepaald gedeelte van het geheugen reserveert voor zijn eigen kernel en DLL's. Als je Windows dan dus draait kan je dat gedeelte van het geheugen dus nooit testen omdat Windows dat niet vrijgeeft. :)
Pak gewoon ff een bootflop van www.bootdisk.com en gebruik memtest86 even... Die vertelt je precies of en waar er fouten in je geheugen zitten. (van je computer dan :9 )

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Microsoft heeft overigens tegenwoordig ook een memory test utility: http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 00:31
Dat project is gestopt. Hier is de opvolger van het oude memtest86:
http://www.memtest.org/

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:29

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 10:11:
waarom zou je dat willen?
vanuit dos word het geheugen ook zwaar getest hoor! 8)7
vanuit Windows zou je prime95 kunnen proberen. Dit test je systeem zwaar maar niet enkel en alleen op geheugen
MemTest86 werkt via een Linux kernel B)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Pagina: 1