Ik schop deze nog eens omhoog, want ik heb hier hetzelfde probleem in Outlook 2003.
2x Persoonlijke mappen en daar zit precies hetzelfde in.
Ook als ik nieuwe mail krijg gaat alles naar beide persoonlijke mappen.
Als ik kijk in het Gegevensbestandsbeheer zie ik 1x Persoonlijke mappen staan.
Maar in de Help staat:
Alleen gegevensbestanden die u hebt gemaakt, worden weergegeven in het dialoogvenster Outlook-gegevensbestanden (menu Bestand, opdracht Gegevensbestandsbeheer ). Uw standaardgegevensbestand, Outlook.pst, staat niet in deze lijst.
Dus ik denk dat de map die ik daar zie staan dus die tweede map is.
Alleen kan ik die niet verwijderen, als ik in het gegevensbestandbeheer die map wil verwijderen krijg ik:
U kunt het standaardgegevensbestand niet verwijderen. U moet een ander gegevensbestand selecteren als standaardlocatie voor berichtbezorging voordat u het huidige bestand verwijdert. Ga naar Extra/ E-mailaccounts om een andere locatie voor berichtbezorging te selecteren.
Dus ik ga naar Extra/ E-mailaccounts en daar staat bij de locatie 2x Persoonlijke mappen.
Logisch, want zo heten ze ook alletwee.
Toen heb ik maar overal de 2e Persoonlijke mappen geselecteerd voor bezorgen, dan wordt e locatie volgens Outlook ook aangepast, maar ik kan nog steeds niet in het bestandsbeheer die Persoonlijke mappen verwijderen, dan krijg ik dezelfde foutmelding.
Dus nu zit ik een beetje vast.
ik heb het idee dat Outlook geen verschil ziet tussen die 2 Persoonlijke mappen omdat ze hetzelfde heten en alles dus in beide mappen binnenkomt.
Volgens mij zijn de gegevens ook niet dubbel opgeslagen, want m'n Outlook.pst heeft nog steeds dezelfde grootte en die klopt met de hoevellheid data in 1 van de persoonlijke mappen, m'n pst is dus niet 2x zo groot als het formaat van 1x persoonlijke mappen.
En ik kan ook nergens de naam veranderen van Persoonlijke mappen.
Dus ik hoop dat jullie een idee hebben....