Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:59
heej
ik had gehoord dat als je je telefoon een tijdje hebt dat ie dan simlockvrij word! maar nou kan ik dus een nec 22i overkopen en die heeft dus 1 jaar een kpn abonnement gehad dus weet ik niet of ie simlockvrij is! en weet ik niet of ik mijn ouwe simkaartje er in kan stoppen?
Ik heb zelf een T-Mobile prepay kaartje dus daarom wil ik het weten!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 11:04
Gewoon even een simkaart van een andere provider erin doen, als het werkt is hij simlockvrij.
De meeste toestellen met een abbo zijn trouwens simlockvrij, alleen de prepaidtoestellen worden gelockt.
Als hij gelockt is moet je even kontakt opnemen met de provider, die stuurt je dan de unlock-code op. (is na één jaar gratis)

• Tripwire999
oke :)

• Tripwire999
moet je daarvoor trouwens het aankoop bonnentje erbij hebben of niet?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Tripwire999 schreef op 12 februari 2004 @ 13:21:
moet je daarvoor trouwens het aankoop bonnentje erbij hebben of niet?
Eerst proberen of het uberhaupt nodig is om te unlocken, dan KPN benaderen. Zij weten trouwens heus wel hoelang iemand al lid is/een telefoon heeft. :)

{signature}

• Tripwire999
o oke :D

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:43
even een andere simkaart erin
na 1 jaar zijn ze zowieso verplicht de unlockcode te verstrekken dus anders moet ie ff met KPN bellen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 00:19
Als hij in het begin niet simlock-vrij was, moet je dat zelf doen dmv een aanvraag bij KPN.

Gewoon even proberen dus, eventueel icm een brief naar je provider :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.