[D2OL] hitparade van 11 februari Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 394 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:34

Lief Adje

Love is in the air

ixl85 schreef op 12 februari 2004 @ 18:41:
mhh ik heb wel intresse...
maar ik hb even een vraagje:
stel ik ben aan het surfen, neemt het dan veel resources in beslag?
want dat zou ik niet zo cool vinden..
Nee, de client neemt wel aardig wat geheugen, maar je merkt er bijna niks van dat hij draait, het opstarten kan wel een paar seconden langer duren maar tijdens het normale computer gebruik (word/exel/internet/gamen) merk je er niks van

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 13:44
En weer een erbij :P P4 2.6 met 1 gb ram.

Maareh is er een manier om me ht te gebruiken processor belasting is nu maar 50% ??

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 19:40
Lief_Adje schreef op 12 februari 2004 @ 18:43:
[...]

Nee, de client neemt wel aardig wat geheugen, maar je merkt er bijna niks van dat hij draait, het opstarten kan wel een paar seconden langer duren maar tijdens het normale computer gebruik (word/exel/internet/gamen) merk je er niks van
whoei :)
ook niet bij gamen? vreemd, had verwacht van wel
en bij renderen (ik max namelijk ook)
maar ik ga het toch eens uitproberen dan :D

mhh heb het nu geinstaleerd enz en hij si wel bezig, maar uuhm
hoe weten jullie en dat proggie nou dat ik bij jullie hoor?
(dutch power cows...?) (owja amdxp 2000+ @2200 er bij ;))

[ Voor 16% gewijzigd door ixl85 op 12-02-2004 18:58 ]

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

TRAXION schreef op 12 februari 2004 @ 18:48:
En weer een erbij :P P4 2.6 met 1 gb ram.

Maareh is er een manier om me ht te gebruiken processor belasting is nu maar 50% ??
Ja dat kan, ik doe het ook, je kunt namelijk de client 2x installeren, dit levert ongeveer 33% meer performance op, dus kun je het beste doen als je meer dan genoeg ram vrij hebt.

• TRAXION
Lief_Adje schreef op 12 februari 2004 @ 18:53:
[...]

Ja dat kan, ik doe het ook, je kunt namelijk de client 2x installeren, dit levert ongeveer 33% meer performance op, dus kun je het beste doen als je meer dan genoeg ram vrij hebt.
mwah 1024 pc 3200 zat of niet ? en moet ik dan de install package nog een keer draaien ?

Of kan ik een tweede executabel runnen?
Zoja hoe ?

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

TRAXION schreef op 12 februari 2004 @ 18:56:
[...]

mwah 1024 pc 3200 zat of niet ? en moet ik dan de install package nog een keer draaien ?

Of kan ik een tweede executabel runnen?
Zoja hoe ?
ja gewoon nog een keer runnen ,let wel even op dat je h'm in een andere directory installeerd, en dat je de snelkoppelingen in je startmenu even aanmaakt, de tweede installatie overschrijft namelijk de startupicoon van de eerste installatie

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 12:47
Woei DPC door de 2.000.000!! Wel done allemaal }:O Nu in een nog hoger tempo door naar de 3M :Y)

Ook Silk_dude heeft zich weer mooi uitgeleefd op de FP en dat zorgt voor een hele nieuwe stroom leden. Welkom allemaal mensen! _/-\o_ Dat we TA en Norway vanaf nu in de daily de baas mogen gaan zijn :Y)

Mochten de nieuwe mensen vragen hebben over een of ander, stel ze gerust hier en ze zullen vroeg of laat wel beantwoord worden :) Vergeet ook niet even de FAQ te lezen of je antwoord daar al niet in staat.

DPC to da top! }:O }:O

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• TRAXION
Lief_Adje schreef op 12 februari 2004 @ 18:59:
[...]

ja gewoon nog een keer runnen ,let wel even op dat je h'm in een andere directory installeerd, en dat je de snelkoppelingen in je startmenu even aanmaakt, de tweede installatie overschrijft namelijk de startupicoon van de eerste installatie
Dank u _/-\o_

Zal de volgende keer effe zoeken maar ik was net aan het eten :D

Hoppa processor draait 100% :D

[ Voor 5% gewijzigd door TRAXION op 12-02-2004 19:15 ]

• COMPUTERFREAKED
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
WTF is het hier druk seg, de gezelligheid van vroeger zal wel niet meer terug komen. Iig ik gaat in t weekend nog es ff kijke of k die XP key voor services kan vinden voor de autoinstaller. K pleur dit weekend xp der op dus kan gelijk ff checke of alles doet :D

Ennuh wtf is die preatorian ofso damn as dat zijn daily is })

offtopic:
Also also jah

[ Voor 21% gewijzigd door COMPUTERFREAKED op 12-02-2004 19:23 ]

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 19:40
ok bij mij draait ie nu ook, maar heb toch even een vraagje...
hoe weten jullie en het proggie dat ik bij de nederlandse koeien hoor?
is wle zo leuk toch?

• COMPUTERFREAKED
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ixl85 schreef op 12 februari 2004 @ 19:20:
is wle zo leuk toch?
Subteam aangeven op d2ol.com

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-05 01:14
edit:
Ok, dat was dus een beetje te laat :/
Stomme cache :(

[ Voor 104% gewijzigd door Mac_Cain13 op 12-02-2004 19:55 ]

Anoniem: 28168

ixl85 schreef op 12 februari 2004 @ 19:20:
is wle zo leuk toch?
Als je doet wat hier staat bij "Hoe doe ik mee?", dan kan het echt niet fout gaan :)

• vormstreber
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Ziezo, ik heb net een P4 1,3ghz 256mb ram die meedoet en een P3 500mhz 256mb ram laptop die 24/7 gaat draaien. Weer lekker wat vermogen.

Maar mijn vraag is: Stel, mijn node heeft bijvoorbeeld 10 tasks ready for upload, maar ik zet nu mijn comp uit... blijven deze dan staan zodra ik mijn node/computer weer opstart?

www.gijsbesselink.com

• Mac_Cain13
Jah, deze blijven gewoon staan.
De tasks die je af hebt (dus to upload) zijn gesaved op je HD. De candidate waarmee je bezig bent word helaas wel afgebroken en deze zul je helemaal overnieuw moeten doen. Een goede remedie hier tegen is de slaapstand. Dan heb je hier geen last van.

[ Voor 81% gewijzigd door Mac_Cain13 op 12-02-2004 21:30 . Reden: btje te vroeg op submit 8)7 ]

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 07:58

Talon

Booooom !

Nou : ik ben maar weer es voor een zinnig team gaan crunchen, dus kom bij jullie op plaats 100 binnen vallen ...
Niet slecht !
Maareeh : van alle projecten die er beschikbaar zijn, vindt ik dit toch een van de betere.
Zoals iemand op de FP al zei : doneer geen $$$ op gironr. XXXXX, maar doneer wat van je cpu cycles.
Goed doel en zal dr ooit ook eens profijt van hebben.

edit:

hehe : zie net COMPUTERFREAKED : da's me monthly output ... dus dat valt allemaal wel mee
Ik ben dus Preatorian :D

[ Voor 17% gewijzigd door Talon op 12-02-2004 21:34 ]

• vormstreber

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Mac_Cain13 schreef op 12 februari 2004 @ 21:24:
Jah, deze blijven gewoon staan.
Beter, eigenlijk kaap ik CPU cycles bij mijn vriendin thuis. Ze gebruiken hun comp alleen voor kazaa, msn, mp3 en word (klassiek verhaal).

Maar een tweede vraag, als ik een node uit de lijst van N20L knikker, blijven dan de punten wel online staan?

www.gijsbesselink.com

• Mac_Cain13
Hmm, weet ik niet. Ik zou het risico niet nemen en gewoon een eigen node lijstje maken zoals ik hier heb. Ik denk dat Slik_dude je wel uitsluitsel kan geven, maar hij heeft zen MSN niet aan :(

Edit:
Ik heb het ff getest, maar je mag niet eens een node deleten die al candidates heeft geupload. Dus helaas je zult met deze 'dode koe' in je lijstje moeten leren leven.
There was an error deleting 97250 from your member account.
You cannot delete a node that already has statistics
Btw als je een PC herinstalleerd kun je het beste ff de file node.prp backuppen en dan bij het installeren van D2OL geen mailadres opgeven. Dan node.prp terug zetten en je hebt weer hetzelfde node nummer, dat scheeld een hoop 'dode koeien' in je lijstje.
offtopic:
Voor de newbies: Koe is vaktaal voor een client

[ Voor 83% gewijzigd door Mac_Cain13 op 12-02-2004 21:39 ]

• vormstreber

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Talon schreef op 12 februari 2004 @ 21:24:
Nou : ik ben maar weer es voor een zinnig team gaan crunchen, dus kom bij jullie op plaats 100 binnen vallen ...
Niet slecht !
Maareeh : van alle projecten die er beschikbaar zijn, vindt ik dit toch een van de betere.
Zoals iemand op de FP al zei : doneer geen $$$ op gironr. XXXXX, maar doneer wat van je cpu cycles.

edit:

hehe : zie net COMPUTERFREAKED : da's me monthly output ... dus dat valt allemaal wel mee
Wat heb je dan allemaal voor harde waren draaien, als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen.

www.gijsbesselink.com

Anoniem: 88813

Woow >:) Wat een activiteit hier. Wel gezellig.
Bijna elk minuut een nieuw bericht :P
vormstreber schreef op 12 februari 2004 @ 21:21:
Maar mijn vraag is: Stel, mijn node heeft bijvoorbeeld 10 tasks ready for upload, maar ik zet nu mijn comp uit... blijven deze dan staan zodra ik mijn node/computer weer opstart?
Je candidaten (10 tasks ready for upload) blijven wel staan (in de file resultQueue.dat); tenzij je dit alleen op je ramdisk heb staan |:(

Van alle niet complete candidate (waar hij laatst mee bezig was), ben je alle conformers kwijt (elk cand. heeft 20 conformers).
Hij begint elke keer opnieuw.
Vind je dit zonde en wil je wachten totdat hij klaar is met een candidate voordat je reboot, kan je in DSpy de "Candidate Finish Notification" aan zetten (Alt-N).

DSpy reboot het niet automatisch, maar vraagt het tegen die tijd met een bel en een shutdown/reboot/cancel optie.
(Cancel == gewoon doorgaan). Vergeet niet deze optie weer uit te zetten. :*)

Alle nieuwe leden, welkom. _/-\o_

• _WgV_
  • Laatst online: 18-06 15:11

_WgV_

It's a magical world!

Talon schreef op 12 februari 2004 @ 21:24:
Niet slecht !

edit:

Haha, ik ging je quoten met de vraag: "Dus jij ben Praetorian" heb je het al geëdit :P
Maarre een monthly van 1600 is ook niet slecht hoor :)
Alle beetjes helpen zeg ik altijd!

#StopBurningStuff

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

197 nieuwe leden... gaat goed zo :D

http://www.teamcoldfusion.nl

• _WgV_
  • Laatst online: 18-06 15:11

_WgV_

It's a magical world!

Z!oN schreef op 12 februari 2004 @ 22:01:
197 nieuwe leden... gaat goed zo :D
offtopic:
w00t, jouw icon is random 8)7

#StopBurningStuff

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 07:58

Talon

Booooom !

Wat heb je dan allemaal voor harde waren draaien, als ik zo brutaal mag zijn om dat te vragen.
Euhm ....
Dat ding uit m'n sig,
Een P4 3.0C testbak
Een P4 2.4 testbak
Een AMD XP1800+

Valt allemaal wel mee.
Mijn collega's vergeten soms de client in de image mee te nemen. En dan moet ik het hele zutje weer herstellen.

• vormstreber

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Talon schreef op 12 februari 2004 @ 22:26:
[...]

Euhm ....
Dat ding uit m'n sig,
Een P4 3.0C testbak
Een P4 2.4 testbak
Een AMD XP1800+

Valt allemaal wel mee.
Mijn collega's vergeten soms de client in de image mee te nemen. En dan moet ik het hele zutje weer herstellen.
Tja, ik zag pas te laat dat het van een maand is.

www.gijsbesselink.com

Anoniem: 88813

Anoniem: 28168 schreef op 12 februari 2004 @ 15:07:
Over die RAMDISK tweak: inderdaad gewoon de hele client kopieren naar een ramdisk en dan draaien. Als 't lukt, laat dan ff weten wat je bevindingen zijn en maak een howto... ik heb het 1 keer geprobeerd maar kreeg die ramdisk niet snel genoeg aan de praat :P
Als jullie 't wel lukt, maak dan ff die howto, dan zet ik 'm in de FAQ erbij :) Norway schijnt er veel gebruik van te maken...
Kost wel heel veel ramdisk (30 Mb overkill aan java standaard libs).
Gisteren begonnen met uitzoeken hoe te minimaliseren.
Mac_Cain13 schreef op 12 februari 2004 @ 16:18:
Alleen is het wel handig om een Freeware progje te zoeken. Ik zie het DPC forum al vol staan met '[D2OL] Ramdisk doet het niet meer'-topics omdat het shareware tooltje verlopen is.
Kan onder Windows met standaard tools een ramdisk + backup te simuleren; ik gebruik W2k (engels), dus moet iemand anders vertalen naar Xp nederlands.
Kan ik ergens mijn resultaten kwijt?

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb de client nu 2 keer draaien, is dat de max die je uit je comp kunt halen? Of is het werken met een RAM-drive nog efficienter?

Ow en nog een vraag ik heb beide clients onder hetzelfde emailadres geregistreerd, komen de candidates nu ook automatisch bij hetzelfde subteam?

[ Voor 36% gewijzigd door TheInsomniac op 12-02-2004 22:46 ]

Make it fool proof and someone will make a better fool.

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
wow dat ding gaat ietsje harder op een P4-3.06Ghz als op een PIII-500 hahaha :D logisch ook maar ik had'm vandaag op m'n werk draaien die client en toen had ik aan het einde vd dag 5 candidates nu heb ik de client nog niet eens een uurtje draaien op mijn eigen pc en hij heeft er nu al 3 :*)

Rookworst zonder R is ook worst.

• Mac_Cain13
Anoniem: 88813 schreef op 12 februari 2004 @ 22:40:
[...]
Kost wel heel veel ramdisk (30 Mb overkill aan java standaard libs).
Gisteren begonnen met uitzoeken hoe te minimaliseren.
[...]
Kan onder Windows met standaard tools een ramdisk + backup te simuleren; ik gebruik W2k (engels), dus moet iemand anders vertalen naar Xp nederlands.
Kan ik ergens mijn resultaten kwijt?
De minimalisatie resultaten zouden erg interressant zijn, je zou ze me kunnen mailen/MSNen. (Zie profiel) Dan gebruik ik ze in men stukje dat ik voor de FAQ schijf. Zou erg fijn zijn :) Ik geloof alleen dat vormstreber het stukkie voor de Windows zou doen, alleen hij heeft geen mail/MSN/ICQ ingevult.
Ik zal iig evt. gemailde resultaten goed bewaren, dan kan vormstreber ze wel bij mij opvragen.
Of heeft iemand van de crew een betere oplossing? (Wil niet voor Crew member gaan spelen hier, maar dit was mijn beste oplossing...)

[ Voor 5% gewijzigd door Mac_Cain13 op 12-02-2004 22:52 . Reden: Wilnie crew spele ]

• vormstreber

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Mac_Cain13 schreef op 12 februari 2004 @ 22:51:
[...]

De minimalisatie resultaten zouden erg interressant zijn, je zou ze me kunnen mailen/MSNen. (Zie profiel) Dan gebruik ik ze in men stukje dat ik voor de FAQ schijf. Zou erg fijn zijn :) Ik geloof alleen dat vormstreber het stukkie voor de Windows zou doen, alleen hij heeft geen mail/MSN/ICQ ingevult.
Ik zal iig evt. gemailde resultaten goed bewaren, dan kan vormstreber ze wel bij mij opvragen.
Of heeft iemand van de crew een betere oplossing? (Wil niet voor Crew member gaan spelen hier, maar dit was mijn beste oplossing...)
Nou, ik ben tot stukschrijver gebombardeerd. Maar ik denk toch echt dat de manier zoals ik mijn ramdisk met D20L aan de praat heb gekregen niet presentabel is voor iedereen en als standaard kan gaan gelden voor nieuwe gebruikers.

Dus het liefste wil ik passen. :/

www.gijsbesselink.com

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarom staat mijn nodeId niet direct in de lijst? De email Adressen matchen wel?

Hmm na het flushen is hij alsnog automatisch toegevoegd :)

[ Voor 30% gewijzigd door Spider.007 op 12-02-2004 23:08 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

vormstreber schreef op 12 februari 2004 @ 23:00:
[...]

Nou, ik ben tot stukschrijver gebombardeerd. Maar ik denk toch echt dat de manier zoals ik mijn ramdisk met D20L aan de praat heb gekregen niet presentabel is voor iedereen en als standaard kan gaan gelden voor nieuwe gebruikers.

Dus het liefste wil ik passen. :/
Is ook goed, maar zou je wel ff de manier waarop jij het hebt gedaan op willen sturen? Dan zoek ik het wel ff uit :)

En PurpleBear: wil jij dan een tutorial schrijven voor win2000 engels? Dan zoek ik het wel uit voor nederlands en maybe windows XP :)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:03
Zo met een beetje geluk morgen 2 plekjes in overall gestegen..
Alleen ben ik bang dat 1 van die 2 plekjes niet lang behouden kunnen blijven...

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:51

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Ik ben vandaag ook begonnen met dit project :D

alleen 1 vraag, ik draai op een P4 2,6 GHz 800MHz met 1GB ddr ram, maar volgens statbar wordt mijn processor maar 50% belast ?

hoe kan dit? Ligt dit aan het feit dat het een proc. met HT is ?

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

AngelDust schreef op 12 februari 2004 @ 23:58:
hoe kan dit? Ligt dit aan het feit dat het een proc. met HT is ?
Ja. De oplossing is om de software nog een keer in een andere directory te instaleren en beide naast elkaar te draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Heineken schreef op 13 februari 2004 @ 00:02:
[...]

Ja. De oplossing is om de software nog een keer in een andere directory te instaleren en beide naast elkaar te draaien...
Mja das idd ook nog een optie :D

Maar ik kan der natuurlijk ook iets anders naast gaan draaien ;)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AngelDust schreef op 13 februari 2004 @ 00:04:
[...]

Mja das idd ook nog een optie :D

Maar ik kan der natuurlijk ook iets anders naast gaan draaien ;)
Waarom zou je dat nou willen? :P 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Anoniem: 28168 schreef op 13 februari 2004 @ 00:05:
[...]
Waarom zou je dat nou willen? :P 8)7 ;)
Ik slaap er nog ff een nachtje over, met 50% belasting kan ik nog wel gewoon me pc blijven gebruiken, met 100% wordt ie wat trager natuurlijk ;)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AngelDust schreef op 13 februari 2004 @ 00:06:
[...]

Ik slaap er nog ff een nachtje over, met 50% belasting kan ik nog wel gewoon me pc blijven gebruiken, met 100% wordt ie wat trager natuurlijk ;)
Nee hoor, want hij draait op idle priority, dus alleen als "System idle" processorkracht krijgt neemt hij dat over. De rest blijft 'ie van af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Anoniem: 28168 schreef op 13 februari 2004 @ 00:08:
[...]
Nee hoor, want hij draait op idle priority, dus alleen als "System idle" processorkracht krijgt neemt hij dat over. De rest blijft 'ie van af :)
Maar hij wordt volges taakbeheer en statbar wel voor 100% belast dan :?

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
Omdat de idle calls ingepikt worden, dus als D2OL ziet dat er 20% idle is zal hij 20% CPU claimen :)
Op die manier heb je altijd 100% CPU belasting, maar zodra er minder idle calls zijn zal de client ook minder CPU claimen. Slim systeem he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Mac_Cain13 schreef op 13 februari 2004 @ 09:05:
Omdat de idle calls ingepikt worden, dus als D2OL ziet dat er 20% idle is zal hij 20% CPU claimen :)
Op die manier heb je altijd 100% CPU belasting, maar zodra er minder idle calls zijn zal de client ook minder CPU claimen. Slim systeem he :p
oke, dan zal ik vanmiddag die 2e node ook maar ff installeren dan :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Nu ook een client aan het installeren op me stage PC... P3 600 met 192mb ram :X

edit:

waarom wijzig ik me vorige bericht niet gewoon? :X |:(

[ Voor 31% gewijzigd door AngelDust op 13-02-2004 10:14 ]

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac_Cain13
AngelDust schreef op 13 februari 2004 @ 10:13:
[...]
edit:

waarom wijzig ik me vorige bericht niet gewoon? :X |:(
offtopic:
Geen id :p

Maar je kunt de nieuwe meldingen beter in de Hitparade van 12 Februari doen, daar komen meer mensen en word je sneller geholpen.
Persoonlijk vind ik het zelf ook irritand dat de oude Hitparade boven de nieuwe word gekicked. (Precies wat ik nu zelf doe dus :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
En weer een node erbij :P P4 2.4 :Y)
Effe kijken of ik nog meer werkplekken kan besmetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TRAXION schreef op 13 februari 2004 @ 16:15:
En weer een node erbij :P P4 2.4 :Y)
Effe kijken of ik nog meer werkplekken kan besmetten :D
Top! Maar we hebben voor vandaag een verse hitparade, kijk in het "Dutch Power Cows" forum, en dan naar [D2OL] hitparade van 12 februari.

Daar praten we vandaag (en morgen hebben we weer een verse ;) )!

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 13-02-2004 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
_WgV_ schreef op 12 februari 2004 @ 17:44:
[...]

Installatie guide is er al hoor :D
[removed]
Dit is niet de bedoeling collega.
Er staan links naar de normale FAQ, je hoeft niet te gaan linken naar een faq over het joinen van een bepaald subteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-06 13:35

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Hey luitjes ik heb me ook ff aangemeld, ik draai de client op mn stage plaats, maaruh ik kan hier niet op de site komen (kon vorig week wel), ligtie plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Armageddon_2k schreef op 16 februari 2004 @ 10:58:
Hey luitjes ik heb me ook ff aangemeld, ik draai de client op mn stage plaats, maaruh ik kan hier niet op de site komen (kon vorig week wel), ligtie plat?
Ja die is ff down maar zal elk moment wel weer up komen denk ik, probeer het vanaaf dus nog maar ff een keertje :)

Pagina: 1 2 Laatste