Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Gewoon een hoop te onzinnig gedoe op het moment. En daar moeten slotjes op. DAn lijkt het alsof we over-fanatiek bezig zijn, maar het is juist dat er te veel onzin gepost wordt.
Verwijderd
Het is denk ik nog niet helemaal (of helemaal niet) duidelijk hoe en wat er in dit forum mag. zowel bij posters als moderators
Verwijderd
Wat de mensen niet duidelijk is, is dat het NIET het OnzinForum van eerst is. Dus geen onzin, maar 'lichtere topics'.Op woensdag 13 december 2000 17:15 schreef Mescalino het volgende:
Het is denk ik nog niet helemaal (of helemaal niet) duidelijk hoe en wat er in dit forum mag. zowel bij posters als moderators
Misschien dat het straks wat duidelijker is als SG en OTF zijn aangepast, maar voor nu gewoon niet echte ONZIN posten .. want dat gaat op slot.
Verwijderd
Okay maar ben dan wel consequent.Misschien dat het straks wat duidelijker is als SG en OTF zijn aangepast, maar voor nu gewoon niet echte ONZIN posten .. want dat gaat op slot.
Ik wil hier wel een lijstje maken met topics die meer onzin bevaten dan de vijf topics die van mij gesloten zijn.
Om een voorbeeld te noemen : welk nummer roeleerd het meest
Dit tyopic past zelfs niet op 1 pagina.
'k snap niet dat het niet duidelijk genoeg is dat het GEEN OF meer is... maar ach... 't zal een kwestie van leren en wennen zijn...
Trouwens, light-mods: nix op jullie aan te merken....
Trouwens, light-mods: nix op jullie aan te merken....
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Pagina: 1