off topic forum

Pagina: 1
Acties:

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:20

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
ik vind dat er nogal wat slotjes uitgedeeld worden op dit forum... 'k dacht dat dit forum wat serieuzer zou zijn dan het OF, maar daar lijkt het nog niet op...
Of is het 't testen van de light-mods? Als dat laatste het geval is, zal het binnenkort wat rustiger worden...
Misschien dat het nut van het off topic forum nog niet helemaal duidelijk is bij de meesten... (of sommigen beter gezegd)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
De Lite mods en! de userz moeten natuurlijk wennen aan wat wel en niet kan.

Verwijderd

Gewoon een hoop te onzinnig gedoe op het moment. En daar moeten slotjes op. DAn lijkt het alsof we over-fanatiek bezig zijn, maar het is juist dat er te veel onzin gepost wordt.

Verwijderd

Het is denk ik nog niet helemaal (of helemaal niet) duidelijk hoe en wat er in dit forum mag. zowel bij posters als moderators

Verwijderd

Op woensdag 13 december 2000 17:15 schreef Mescalino het volgende:
Het is denk ik nog niet helemaal (of helemaal niet) duidelijk hoe en wat er in dit forum mag. zowel bij posters als moderators
Wat de mensen niet duidelijk is, is dat het NIET het OnzinForum van eerst is. Dus geen onzin, maar 'lichtere topics'.

Misschien dat het straks wat duidelijker is als SG en OTF zijn aangepast, maar voor nu gewoon niet echte ONZIN posten .. want dat gaat op slot.

Verwijderd

Misschien dat het straks wat duidelijker is als SG en OTF zijn aangepast, maar voor nu gewoon niet echte ONZIN posten .. want dat gaat op slot.
Okay maar ben dan wel consequent.
Ik wil hier wel een lijstje maken met topics die meer onzin bevaten dan de vijf topics die van mij gesloten zijn.

Om een voorbeeld te noemen : welk nummer roeleerd het meest
Dit tyopic past zelfs niet op 1 pagina.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:20

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Topicstarter
'k snap niet dat het niet duidelijk genoeg is dat het GEEN OF meer is... maar ach... 't zal een kwestie van leren en wennen zijn...
Trouwens, light-mods: nix op jullie aan te merken....

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Pagina: 1