Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Oude posts in topic niet bold if last_post = recent

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Als je bijvoorbeeld een lange draad uit de HK neemt (zijn er ook wel in techfora hoor :P) en het post wat langzaam (niet zoals het bikkeltopic ofzo), dan komt het dus voor dat de TS erg oud is, terwijl het een normaal, doch sloom lopend draadje is.

Hierdoor zullen dus de oude posts ook bold zijn en voorzien van het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/oldquote.gif-teken.

Ik denk echter dat dat niet echt terecht is, aangezien het een gewoon draadje is? Het gaat hier niet om een draadje wat weggezakt is die je via de search gevonden hebt :)

Dus wbm zou het "beter" zijn als dat dus voor topics waarin recent nog gepost is verdwijnt :)

Gaarne jullie mening hierover :)

Verwijderd

De postverouderingsmelding voor dergelijke topics is imo handig omdat je er dan op geattendeerd wordt om niet op dergelijke oude postings in te gaan. Het is nl. niet erg handig om een post te quoten die al wat belegen is ;)
Overigens zie je in een dergelijk topic toch wel op de laatste pagina dat het gaat om een topic wat doorloopt tot in het heden / of gaat om een kick van een koe uit de databasesloot. Ik neem tenminste aan dat de meeste net als ik toch wel eerst kijken naar de laatste postings alvorens op "reply" te drukken? :P

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

ze zijn juist precies om het beschreven gedrag toegevoegd, de reden zie je bij euss. Dus nee, dat gaat niet veranderen :)

Dit topic is gesloten.