Het grote sweex modem + wireless + router topic

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• michelc85
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-05 21:02
Omdat ik denk dat deze router best wel populair gaat worden , dacht ik laat ik eens een topic maken .

Met de Sweex Wireless ADSL Modem/Router + 4 Poorts Switch zijn kabels totaal overbodig! U maakt automatisch verbinding met uw Internet Service Provider, creëert in een oogwenk een draadloos netwerk voor meerdere gebruikers en deelt uw internetverbinding voor u het in de gaten heeft! Dit apparaat maakt het allemaal mogelijk! Binnen een straal van max. 30 meter kunt u internetten waar u wilt! De standaard ingebouwde PAT, NAT en Firewall beschermt u bovendien tegen ongeautoriseerd gebruik van buitenaf.

Deze modem/router is geschikt voor een ADSL aansluiting over een analoge telefoonlijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/150dpi_CC400010_pro_b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sweexeurope.com/media/prodimages/150dpi_CC400010_pro_a.jpg

Specificaties
Geschikt voor ADSL over analoge telefoonlijn
Draadloos Access Point volgens het 802.11b protocol
Standaard IEEE 802.3. 10Base-T, 100Base-TX
4 UTP poorten, 10/100 Mbps
1 WAN Port
DMZ, koppelen van publieke IP-adressen naar LAN Privé IP-adressen
Adress Mapping, koppelen van publieke IP-adressen naar een groep LAN Privé IP-adressen
Virtuele Servers
Bridge Mode, communicatie met andere routers mogelijk
Toegangsbeheer en beveiliging

NAT firewall, vanaf het Internet is er geen toegang naar de privé IP-adressen
IP Packet Access Control, controle van fouten in dataoverdracht
Hacker Attack beveiliging (DoS)
PAP/CHAP/MS-CHAP authenticaties
Monitoring

DHCP Client Log, bijhouden van verstrekte IP-adressen
Security Log
Apparaat/Verbinding Status
Management

Web-Based Management

Wat vinden jullie van deze oplossing van sweex , heb hem nu zelf een dag draaien en het werkt perfect.

Zijn er nog meer mensen die deze hebben draaien

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 13:36
Ik ben misschien ook van plan om deze modem/router/switch combinatie te kopen. Ben namelijk voor dit geld nog geen andere combi apparaat tegen gekomen met alles er op en eraan. Ben alleen bang voor de kwaliteit en ondersteuning van een fabrikant als Sweex. Kan iemand die dit apparaat heeft misschien vertellen of alles gladjes is verlopen en hoe dit apparaat presteert. Laat hij bijvoorbeeld MSN file/video/geluid goed door enzovoorts.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 22:08

OMX2000

By any means necessary...

Ik ben op zoek naar een nieuwe stabiele router, en ik vraag me af of mensen ervaringen hebben hiermee?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• jee-weetje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05 11:11
Als je de nadruk legt op stabiel moet je misschien eens gaan kijken bij de wat duurdere soorten.... Sweex doet het gewoon wel goed, maar ik deel inderdaad de mening dat lang niet alle sweex modellen stabiel lopen.

Jan-Willem

Verwijderd

hoe draait msn op dit apparaat heb zelf een e-tech adsl modem router en msn valt heel vaak uit zelfs na het openzetten van verschilende poorten.

Verwijderd

Bietje onzin om daar een topic van een jaar voor te kicken he?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.