hallo... hier is mijn case mod, voor de gene die het niet weten.. Labatt BLUE is bier..... ahum.. beste bier van Canada !!
"let me know what you think"
ik heb een foto van een crat bier gemaakt en toen met mijn dremel (slijper) uitgeslepen, en een sticker gemaakt om het labatt logo af te maken, hier heb ik toen wat lichten in de case gedaan om BLUE beter te laten uitkomen

inhoud van case
AMD XP 2000+ @1700Mhz
512 PC2100 @266FSB
Gigabite GA-7VAX MB
2 X 80GB 8mb cache western digital WD800
LG DVD burner
LG 52X cd-rom
MSI Geforce 4 TI4400 128MB Video
Creative Audigy 2 ZS sound card
Thermaltake Aquarius II watercooling system
Zalman Multi Fan Speed Controller
Enermax 431W PowerSupply
jullie hebben er voor gevragen.. dus hier zijn nog wat meer foto's... enjoy :d
hier een foto van de voorkant, uhmm ja
mijn vriendin heet dus SARAH, deze mod heb ik zelf gemaakt.. waar mijn electronics engineering good van pas kwam.. deze heeft 8 verschillende knipper standen 

Hier een foto van de achterkant, de backup reservoir voor mijn watercooling...

en de laatste van de binnekant, wat extra LED fans.... de circuit boven in van de "SARAH" mod... en de rest zie je wel

there ya go... mijn computer... en er zit een 19" crt monitor aan.. en een Infocus screenplay 4800 projector (Beamer)
ik heb een foto van een crat bier gemaakt en toen met mijn dremel (slijper) uitgeslepen, en een sticker gemaakt om het labatt logo af te maken, hier heb ik toen wat lichten in de case gedaan om BLUE beter te laten uitkomen

inhoud van case
AMD XP 2000+ @1700Mhz
512 PC2100 @266FSB
Gigabite GA-7VAX MB
2 X 80GB 8mb cache western digital WD800
LG DVD burner
LG 52X cd-rom
MSI Geforce 4 TI4400 128MB Video
Creative Audigy 2 ZS sound card
Thermaltake Aquarius II watercooling system
Zalman Multi Fan Speed Controller
Enermax 431W PowerSupply
jullie hebben er voor gevragen.. dus hier zijn nog wat meer foto's... enjoy :d
hier een foto van de voorkant, uhmm ja

Hier een foto van de achterkant, de backup reservoir voor mijn watercooling...

en de laatste van de binnekant, wat extra LED fans.... de circuit boven in van de "SARAH" mod... en de rest zie je wel

there ya go... mijn computer... en er zit een 19" crt monitor aan.. en een Infocus screenplay 4800 projector (Beamer)
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 19:35 . Reden: pictures moved to new location ]