Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Blue Case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo... hier is mijn case mod, voor de gene die het niet weten.. Labatt BLUE is bier..... ahum.. beste bier van Canada !! :P :9 "let me know what you think"

ik heb een foto van een crat bier gemaakt en toen met mijn dremel (slijper) uitgeslepen, en een sticker gemaakt om het labatt logo af te maken, hier heb ik toen wat lichten in de case gedaan om BLUE beter te laten uitkomen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.whisptech.com/archive/images/Dutchy/dutchy-blue-case-smallest.jpg

inhoud van case
AMD XP 2000+ @1700Mhz
512 PC2100 @266FSB
Gigabite GA-7VAX MB
2 X 80GB 8mb cache western digital WD800
LG DVD burner
LG 52X cd-rom
MSI Geforce 4 TI4400 128MB Video
Creative Audigy 2 ZS sound card
Thermaltake Aquarius II watercooling system
Zalman Multi Fan Speed Controller
Enermax 431W PowerSupply

jullie hebben er voor gevragen.. dus hier zijn nog wat meer foto's... enjoy :d

hier een foto van de voorkant, uhmm ja _/-\o_ mijn vriendin heet dus SARAH, deze mod heb ik zelf gemaakt.. waar mijn electronics engineering good van pas kwam.. deze heeft 8 verschillende knipper standen ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.whisptech.com/archive/images/Dutchy/front.jpg

Hier een foto van de achterkant, de backup reservoir voor mijn watercooling...
Afbeeldingslocatie: http://www.whisptech.com/archive/images/Dutchy/back.jpg

en de laatste van de binnekant, wat extra LED fans.... de circuit boven in van de "SARAH" mod... en de rest zie je wel ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.whisptech.com/archive/images/Dutchy/inside.jpg

there ya go... mijn computer... en er zit een 19" crt monitor aan.. en een Infocus screenplay 4800 projector (Beamer)
Afbeeldingslocatie: http://www.whisptech.com/archive/images/Dutchy/projector-screen.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 19:35 . Reden: pictures moved to new location ]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

heb je nog wat meer pics? :P ben benieuwd hoe de voorkant/binnenkant eruitzien namelijk :)

ziet er leuk uit, vind alleen al die stickers wat overdreven, maar verder best leuk gedaan :)

[ Voor 37% gewijzigd door _ferry_ op 12-02-2004 09:23 ]

Verwijderd

En de achterkant, van je reservoir enzo ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik ga gelijk bezig met meerdere foto's maken.. ;)

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
Ziet er goed uit!
Enneh, welkom op GoT :)

System Specs

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:27
Strak. Heb zoites nog niet eerder gezien.
Nu is het woachten op de smirnoff ice en eristoff fire mods denk ik...

Roomba E5 te koop

Verwijderd

Topicstarter
dank je.. ziet er uit dat dit een goeie forum website is.. met veel goeie info :d en ja ik dacht miscshien nog aan andere case mods met mijn andere computer.. maar weet nog niet zeker wat precies ;)

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 21:46

KompjoeFriek

Statsidioot

Hoi Dutchy_1 :w

Ik had al iets van je case-mod gezien, maar op deze foto's kun je echt ALLES zien! _/-\o_

Jammer dat het koelblok voor je videokaart nog niet binnen is :(

(welk merk case is het eigenlijk?)

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

Verwijderd

Ziet er mooi uit (goeie manier om je hobby een beetje 'goed te maken' bij je vriendin ;) ). 1 Vraagje; wat is het nut van een back-up reservoir? Ik stel me zo voor dat deze in actie komt als het primaire reservoir per ongeluk leeg loopt (ik vraag me af of er dan nog wat te koelen valt...). maar aangezien de back-up verbonden is met het primaire reservoir, loopt deze toch ook leeg dan? Zie ik iets over het hoofd?

Of is hij alleen bedoeld voor het bijvullen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 11:23 ]

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:54
Heb je pic's in donker?

En blaast de warme lucht uit je radiator nu niet je kast in?

Verwijderd

Topicstarter
de bakcup reservoir is inderdaad voor het bijvullen maar ook omdat er een hele kleine percent van de koelvloeistof verdampt met het warm/koud worden, dus dan pakt ie een beetje van de reservoir, en dus in de zoveel tijd moet je een beetje bij vullen.. maar dit duurt maanden voordat het nodig is om bij te vullen. ik zou ook het reservoir kunnen gebruiken om daar ook doorheen te pompen.. dus meer water circuleerd door het systeem en word nog beter gekoeld... met ik vind het zo wel goed genoeg voor nou ;)

over de stickers.. welke stickers bedoel je eigenlijk ? de voorkant of de labatt blue pilsener... want als je alleen BLUE hebt staan dan is het niet te begrijpen.. want het is een labatt product. en dus moet de label wel afgemaakt worden... dacht ik zo :P

ik zal mijn best proberen om een foto in het donker te maken.. maar mijn digitale camera vind dat meestal niet zo leuk.. dus wazige foto's... but I'll try my best ;)
Afbeeldingslocatie: http://whisptecharchives.dyndns.org/images/Dutchy/dark-blue.jpg

en ja de warme lucht word wel de kast in geblazen. maar je hebt niet veel keuze, daarom zit er een fan in de voorkant die het de kast in blaast. en dan de fan op de radiator die het naar achter blaast dus en de fan aan de achterkant blaast van binnen naar buiten... dus een tunnel effect, en werkt goed voor mij :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 23:28 ]

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:28
sorry,

maar ik vind dit echt zon disco kast.
vooral de voorkant is ietas 'te'.
De rest ziet er leuk uit.

vooral dat blue heb je leuk gedaan.

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

De voorkant vind ik hartstikke lelijk, dat steekt wel af bij de mooie zijkant. Hoewel het zeker niet mijn keuze zou zijn om er zo een biermerk in te zetten, het is toch mooi gedaan.

en die waterkoelingsset zou mijn op 1 na laatste keuze zijn om te kopen :X

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Ik vind het er eerlijk gezegt een beetje goedkoop uitzien allemaal. Die ledjes met de naam van je vriendin zie ik niet helemaal het nut van in, na smaken verschillen zullen we maar zeggen. Ook veel stickers enz maken het er voor mij niet mooier op.

Just my 2 cents

• BeCool
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-02 10:56
Ondanks dat er waarschijnlijk veel werk in zit vind ik het een beetje overdone. Teveel kleurtjes en een "van alles wat" idee.

Maar dat is natuurlijk persoonlijk...En het leukste is gewoon het tweaken zelf :o

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:02
het dremelwerk en het logo aan de zijkant is echt mooi gedaan... maar de rest van de kast vind ik idd er een beetje goedkoop uitzien en erg jammer..

maargoed, ieder zo zijn smaak! welkom op GoT! :7

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48

Wok

Dakloos...

To be honest... het is niet mijn smaak: teveel 'disco'

Wel ik je complimenteren voor de nette afwerking. De zijkant vind ik erg netjes gedaan en aan de voorkant zitten de LED's vrij netjes in lijn. :)

Mijn suggesties:
- Verwijder al die casebadges/productstickers. Ziet er rommelig uit.
- Blauwe LED's gebruiken in de voorkant van je case, aangezien je toch al 'in to Blue' bent. Dat zou het meer een geheel maken. Nu oogt het nogal chaotisch: blauw, groen, rood, oranje. Beperk het tot hooguit tot twee kleuren, om het geheel rustig te houden.

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de reacties.. en ja jullie hebben wel gelijk.. eerst was ik eigenlijk ook niet veel van plan om mijn case te modden.. en toen had ik een dag niets te doen en begon aan de "SARAH" mod, en dat waren toen alle LED's die ik had... en gaf er ook niet veel om LOL :P ik wou het gewoon werkend hebben, maar ik was nog wel van plan om dat eens over te doen, en uhmm ja blue zou gaaf zijn.. maar misschien wel te veel.. er zitten zo'n 50 LED's in.. dus veel licht.. maar ja ;) en ja van het een kwam het ander en bleef maar dingen aan mijn case doen.. maar someday... it will be better, en ik ben toch wel trots op mijn "BLUE mod" 8)

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:39

BLN

EY deze dude jij weet r wat van man, als dit je eerste echte mod is dan gaat er nog veel van je komen, cker wel. Beetje met ledjes kloten is zow cool, misschien kun je nog een printje etsen om m kleiner en netter te maken. Volgens mij zijn ze gewoon jaloers dat hun eerste mod zow standaard was en dat jij dr echt iets cools van maakt. ;)

If it ain't broken, don't fix it

• megaleo
  • Laatst online: 25-11 17:06

megaleo

Special member

Tja het heeft wel wat, maar ik ben er niet echt helemaal kapot van.
Tis toch een beetje standaard. Niet om je af te kraken hoor. ;)
Maarja, je kast is nog gewoon hetzelfde gebleven en er zitten alleen wat meer lichtjes in enzo.

Verwijderd

Topicstarter
megaleo schreef op 13 februari 2004 @ 00:28:
Tja het heeft wel wat, maar ik ben er niet echt helemaal kapot van.
Tis toch een beetje standaard. Niet om je af te kraken hoor. ;)
Maarja, je kast is nog gewoon hetzelfde gebleven en er zitten alleen wat meer lichtjes in enzo.
oke dat kan jou mening zijn.. maar vertel mij dan hoe dat je een case wel kunt "modden" want die van jou ziet er dan ook helemaal niet uit alsof ie ge"mod" is.. en er staat bij "CASEMOD" uhmmmm zou verf het doen ?? nee daar veranderd de case ook niet echt van.. ja alleen de kleur.. maar een slijptol erin... ja ik denk dat ie daar flink van veranderd..... maar goed.. zo denk ik ervan, no offence to anyone O-)

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Leuke mod, maar toch vind ik Molson Canadian lekkerder. Ook leuke reclames daar.
Zonde dat de enigste plek waar ik het in de omgeving kan krijgen Keulen is.

>Systeemspecs<

• megaleo
  • Laatst online: 25-11 17:06

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 13 februari 2004 @ 00:44:
[...]

oke dat kan jou mening zijn.. maar vertel mij dan hoe dat je een case wel kunt "modden" want die van jou ziet er dan ook helemaal niet uit alsof ie ge"mod" is.. en er staat bij "CASEMOD" uhmmmm zou verf het doen ?? nee daar veranderd de case ook niet echt van.. ja alleen de kleur.. maar een slijptol erin... ja ik denk dat ie daar flink van veranderd..... maar goed.. zo denk ik ervan, no offence to anyone O-)
Nou echte casemods vind ik meer de orginelere dingen van bijv. Bart_Banaan, A.P.Versteeg, Atmoz en zo zijn er nog wel een paar.
De mijne is ook maar een modje met allerlei zooi in een kassie gepleurt. Is ook zeker niet orgineel. :P
Maar ik vind het wel leuk. :) Ik zeg alleen dat die van jou ook niet echt origineel is. Klaar. >:)

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:48

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

jemig,
altijd die domme reacties van ik vind dit niet echt een casemod..
die jongen is gewoon trots op zijn kast en die wil hij gewoon graag laten zien.
ik vond de CME vroeger toch wel leuker. toen waren jullie nog niet zo van OHHH DAS GEEN CASEMOD.. en dan zeiden jullie van mooi en leuk en gaaf enz enz.
meer heb ik niet te zeggen!

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:28

Spotter

Lichtnicht

Ik vind het bier logo erg mooi geworden

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-10 21:46

KompjoeFriek

Statsidioot

mydogisgone schreef op 14 februari 2004 @ 13:53:
jemig,
altijd die domme reacties van ik vind dit niet echt een casemod..
die jongen is gewoon trots op zijn kast en die wil hij gewoon graag laten zien.
ik vond de CME vroeger toch wel leuker. toen waren jullie nog niet zo van OHHH DAS GEEN CASEMOD.. en dan zeiden jullie van mooi en leuk en gaaf enz enz.
meer heb ik niet te zeggen!
_/-\o_

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 18:16

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Vind het wel leuk gedaan met dat logo zo.
Dat Sarah is miss een beetje te flashy, maar toch leuk bedacht. (nu maar hopen dat het niet uitgaat ;)
Ik wilde dat eerst ook doen, maar mn vriendin heet 'Annamarieke-Liesselotte' :| (en ik had alleen nog maar een 3,5" slot vrij)

offtopic/
Ach de 1 vindt iets wel mooi de ander niet, wat een 'echte' case mod is, en wat niet is geen standaard voor. Tiz denk ook voor ieder verschillend, de 1 kan nou éénmaal beter knutselen of is creätiver dan de ander. Het is ook dat je wat voor je zelf bereikt. Iets wat ik maak kan ik een heel goed gevoel over hebben en echt het idee hebben dat ik wat heb gepresteerd. Een ander heel handig en creatief persoon kan denken; "Wat een simpel lelijk iets heeft die jongen gemaakt". Puur omdat die persoon gewoon 'beter' cq. 'gevorderder' is in knutselen.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
:( plaatjes in startpost werken niet (meer)...
Pagina: 1