Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Het is een demo volgens mijn; tenminste wat ik kan op maken uit het russisch of andere taal!: Doom @ palm
Sytem vereisten:
Palm 3.1 of hoger
Verder kan ik niks opmaken
Enkele screenies:
Zwart wit:

Kleur:

Waar kan ik het downen
Nou hier: Demo palm doom
http://www.tapwave.com/titles/titles_doom2.asp
Nou das mooiblackTIE schreef op 12 februari 2004 @ 15:34:
In ieder geval voor de Tapwave Zodiac komt Doom II uit:
http://www.tapwave.com/titles/titles_doom2.asp
*knip
[ Voor 13% gewijzigd door Meneer aard op 12-02-2004 18:46 ]
maar das niet helemaal legaal en dat mogen we ook niet bespreken hierMeneer aard schreef op 12 februari 2004 @ 16:23:
[...]
Nou das mooiMaar ik ga echt geen 30 dollar neer tellen voor zo`n spel.
Je kunt ook een gba emulator downen voor de palm en dan doom rom ering en gaan
Tis al weg bijnaexecutor schreef op 12 februari 2004 @ 18:27:
[...]
maar das niet helemaal legaal en dat mogen we ook niet bespreken hier![]()
(altans niet hoe het moet
)
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Bij "about" staat:
"Deity3D Demonstration Preview 1.0 - This application is to be used for demonstration purposes only."
Het is dus een preview.
Maar het speelt wel vlot.
Het brengt in ieder geval genoeg herinneringen terug van de PC-versie.
Kan een mens ooit teveel computers hebben?
Wat voor een palm heb jijW3lta schreef op 12 februari 2004 @ 20:28:
Ik heb net even het spel van de Russische site gedownd en geïnstalleerd. .
Bij "about" staat:
"Deity3D Demonstration Preview 1.0 - This application is to be used for demonstration purposes only."
Het is dus een preview.
Maar het speelt wel vlot.
Het brengt in ieder geval genoeg herinneringen terug van de PC-versie.
[ Voor 7% gewijzigd door Meneer aard op 12-02-2004 21:00 ]
Ik heb een Palm Zire (basismodel). Dus lijkt mij het geen probleem dat het op de jouwe zal draaien. En je bestuurd de action-hero zich door de sneltoetsen op je Palm. bv scroll up = vooruit lopen, enz. Deze kan je ook instellen.Meneer aard schreef op 12 februari 2004 @ 20:59:
[...]
Wat voor een palm heb jijIk heb een Vx gaat ie daar op draaien? Hoe laat het zich besturen eigenlijk
Je kan hem ook besturen door je stylus op het scherm (geeft soms rare resultaten.)
Maar voor de rest loopt het wel vlot. Echt de moeite waard om het te testen, het neemt 338K geheugen in op mijn Palm.
Dat is interesantW3lta schreef op 12 februari 2004 @ 21:36:
[...]
Ik heb een Palm Zire (basismodel). Dus lijkt mij het geen probleem dat het op de jouwe zal draaien. En je bestuurd de action-hero zich door de sneltoetsen op je Palm. bv scroll up = vooruit lopen, enz. Deze kan je ook instellen.
Je kan hem ook besturen door je stylus op het scherm (geeft soms rare resultaten.)
Maar voor de rest loopt het wel vlot. Echt de moeite waard om het te testen, het neemt 338K geheugen in op mijn Palm.
Jep ik heb maar 2mbMeneer aard schreef op 12 februari 2004 @ 21:50:
[...]
Dat is interesantBedankt, ik neem aan dat jij een 2mb (basis model) hebt? Ik heb een 8 mb dus dat gaat wel lukken. Ben jij ergens tegen gekomen dat het een demo is @ spel
(morgen les dus heb ik meer tijd
Geweldig, heb jij afterburner gebruikt om die sooi op te fokkenW3lta schreef op 12 februari 2004 @ 22:40:
[...]
Jep ik heb maar 2mb, maar wel overgeklokt (origineel 16MHz nu 32MHz)
. Ik heb nog niet in het spel tegengekomen dat een demo was, ik heb dan ook nog niet veel gespeeld
(morgen les dus heb ik meer tijd).
Jep afterburnerMeneer aard schreef op 13 februari 2004 @ 08:01:
[...]
Geweldig, heb jij afterburner gebruikt om die sooi op te fokkenMaar ander vraagje; Hoe installeer je die zooi met behulp van die mee geleverde palm synchro zooi
Want ik weet alleen van mijn vorige pda (psion 5mx) en daar zat psiwin bij en installeerde een apart programma (bij geleverd) en dat was een soort setup voor te installeeren onderdelen @ psion. Hoe gaat dat met dit spel
Hoeft niet kan wel, infaroodW3lta schreef op 13 februari 2004 @ 18:42:
[...]
Jep afterburner(te vinden op tucows). Ik ben nu wel Linux-gebruiker maar onder Windows moet je gewoon hem sync'en en met de Palm desktop proggie de .prc file erbij doen die hij dan de volgende keer dat je sync'ed erop zet. Je moet dan wel een linkkabel hebben waarmee je hem kan verbinden met je pc.