[Palm platform] Doom verkrijgbaar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:31

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Ik heb nu een palm Vx gekocht (za ophalen :P ) Maar voor heen had ik @ psion 5mx doom 1 en 2 en zelf maken :+ .

Nu wou ik deze ook spelen @ palm maar bestaat dat überhaupt wel? Zie dit topic maar dat is nooit eigenlijk wat uitgerold: Doom voor palm?? .

Alvast bedankt :)

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Tweakers; er is wel degelijk een doom voor de palm :) Geen dezelfde naam maar deity3d!

Het is een demo volgens mijn; tenminste wat ik kan op maken uit het russisch of andere taal!: Doom @ palm

Sytem vereisten:
Palm 3.1 of hoger
Verder kan ik niks opmaken :(

Enkele screenies:
Zwart wit:
Afbeeldingslocatie: http://www.hpc.ru/news/pics/4049.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.ardiri.com/palm/deity/deity05.gif

Kleur:
Afbeeldingslocatie: http://www.ardiri.com/palm/deity/deityc2.gif

Waar kan ik het downen :?
Nou hier: Demo palm doom

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 10:01
In ieder geval voor de Tapwave Zodiac komt Doom II uit:
http://www.tapwave.com/titles/titles_doom2.asp

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
Nou das mooi :+ Maar ik ga echt geen 30 dollar neer tellen voor zo`n spel.

*knip

[ Voor 13% gewijzigd door Meneer aard op 12-02-2004 18:46 ]

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Meneer aard schreef op 12 februari 2004 @ 16:23:
[...]

Nou das mooi :+ Maar ik ga echt geen 30 dollar neer tellen voor zo`n spel.

Je kunt ook een gba emulator downen voor de palm en dan doom rom ering en gaan :)
maar das niet helemaal legaal en dat mogen we ook niet bespreken hier _o_ :P (altans niet hoe het moet :P)

specs

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
executor schreef op 12 februari 2004 @ 18:27:
[...]

maar das niet helemaal legaal en dat mogen we ook niet bespreken hier _o_ :P (altans niet hoe het moet :P)
Tis al weg bijna :P Maar goed gelijk heb je. Zou jij je quote van mijn willen aanpassen aub :? Dan is dat probleem ook de wereld uit.

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-07 15:28
Volgens mij is de sourcecode van doom allang vrijgegeven en mag je naar hartelust porten. .wad's van de officiele versies zijn wel warez.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Ja, maar weer niet als je de PC vresie legaal hebt

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 16:54

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Ik heb net even het spel van de Russische site gedownd en geïnstalleerd. .
Bij "about" staat:

"Deity3D Demonstration Preview 1.0 - This application is to be used for demonstration purposes only."

Het is dus een preview.

Maar het speelt wel vlot.
Het brengt in ieder geval genoeg herinneringen terug van de PC-versie. :)

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
W3lta schreef op 12 februari 2004 @ 20:28:
Ik heb net even het spel van de Russische site gedownd en geïnstalleerd. .
Bij "about" staat:

"Deity3D Demonstration Preview 1.0 - This application is to be used for demonstration purposes only."

Het is dus een preview.

Maar het speelt wel vlot.
Het brengt in ieder geval genoeg herinneringen terug van de PC-versie. :)
Wat voor een palm heb jij :? Ik heb een Vx gaat ie daar op draaien? Hoe laat het zich besturen eigenlijk

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer aard op 12-02-2004 21:00 ]

• W3lta

W3lta

Meneer aard schreef op 12 februari 2004 @ 20:59:
[...]

Wat voor een palm heb jij :? Ik heb een Vx gaat ie daar op draaien? Hoe laat het zich besturen eigenlijk
Ik heb een Palm Zire (basismodel). Dus lijkt mij het geen probleem dat het op de jouwe zal draaien. En je bestuurd de action-hero zich door de sneltoetsen op je Palm. bv scroll up = vooruit lopen, enz. Deze kan je ook instellen.
Je kan hem ook besturen door je stylus op het scherm (geeft soms rare resultaten.)
Maar voor de rest loopt het wel vlot. Echt de moeite waard om het te testen, het neemt 338K geheugen in op mijn Palm.

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
W3lta schreef op 12 februari 2004 @ 21:36:
[...]

Ik heb een Palm Zire (basismodel). Dus lijkt mij het geen probleem dat het op de jouwe zal draaien. En je bestuurd de action-hero zich door de sneltoetsen op je Palm. bv scroll up = vooruit lopen, enz. Deze kan je ook instellen.
Je kan hem ook besturen door je stylus op het scherm (geeft soms rare resultaten.)
Maar voor de rest loopt het wel vlot. Echt de moeite waard om het te testen, het neemt 338K geheugen in op mijn Palm.
Dat is interesant :P Bedankt, ik neem aan dat jij een 2mb (basis model) hebt? Ik heb een 8 mb dus dat gaat wel lukken. Ben jij ergens tegen gekomen dat het een demo is @ spel :?

• W3lta

W3lta

Meneer aard schreef op 12 februari 2004 @ 21:50:
[...]

Dat is interesant :P Bedankt, ik neem aan dat jij een 2mb (basis model) hebt? Ik heb een 8 mb dus dat gaat wel lukken. Ben jij ergens tegen gekomen dat het een demo is @ spel :?
Jep ik heb maar 2mb :( , maar wel overgeklokt (origineel 16MHz nu 32MHz) >:) . Ik heb nog niet in het spel tegengekomen dat een demo was, ik heb dan ook nog niet veel gespeeld
(morgen les dus heb ik meer tijd :p ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
W3lta schreef op 12 februari 2004 @ 22:40:
[...]

Jep ik heb maar 2mb :( , maar wel overgeklokt (origineel 16MHz nu 32MHz) >:) . Ik heb nog niet in het spel tegengekomen dat een demo was, ik heb dan ook nog niet veel gespeeld
(morgen les dus heb ik meer tijd :p ).
Geweldig, heb jij afterburner gebruikt om die sooi op te fokken :? Maar ander vraagje; Hoe installeer je die zooi met behulp van die mee geleverde palm synchro zooi :? Want ik weet alleen van mijn vorige pda (psion 5mx) en daar zat psiwin bij en installeerde een apart programma (bij geleverd) en dat was een soort setup voor te installeeren onderdelen @ psion. Hoe gaat dat met dit spel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta

W3lta

Meneer aard schreef op 13 februari 2004 @ 08:01:
[...]

Geweldig, heb jij afterburner gebruikt om die sooi op te fokken :? Maar ander vraagje; Hoe installeer je die zooi met behulp van die mee geleverde palm synchro zooi :? Want ik weet alleen van mijn vorige pda (psion 5mx) en daar zat psiwin bij en installeerde een apart programma (bij geleverd) en dat was een soort setup voor te installeeren onderdelen @ psion. Hoe gaat dat met dit spel :?
Jep afterburner >:) (te vinden op tucows). Ik ben nu wel Linux-gebruiker maar onder Windows moet je gewoon hem sync'en en met de Palm desktop proggie de .prc file erbij doen die hij dan de volgende keer dat je sync'ed erop zet. Je moet dan wel een linkkabel hebben waarmee je hem kan verbinden met je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard

Meneer aard

Porsche rulez!

Topicstarter
W3lta schreef op 13 februari 2004 @ 18:42:
[...]

Jep afterburner >:) (te vinden op tucows). Ik ben nu wel Linux-gebruiker maar onder Windows moet je gewoon hem sync'en en met de Palm desktop proggie de .prc file erbij doen die hij dan de volgende keer dat je sync'ed erop zet. Je moet dan wel een linkkabel hebben waarmee je hem kan verbinden met je pc.
Hoeft niet kan wel, infarood :) Of is palm daar nog niet begaaft? Want mijn pa heeft een ipaq en legt et voor de infarood en gaan met die handel :P

Pagina: 1