Toon posts:

[PHP] TXT en PHP?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van spam een script voor een poll gehaalt, namelijk deze: spam. Ik heb hem op mijn servertje gegooid, dat ik sinds vandaag heb. Deze ondersteunt php. Maar als ik stem op de poll, zouden de gegevens naar het txt bestand stand.txt moeten (chmod 777). Dat heb ik allemaal gedaan, maar als ik stem gebeurt er niets. De stemmen worden niet opgeslagen. Hetzelfde geld voor elk non-mysql gastenboek. Weet iemand wat ik kan doen?

[ Voor 11% gewijzigd door whoami op 11-02-2004 22:19 ]

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

ja, php-hulp-punt-nl-om-hulp-vragen :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Geen scriptrequests of "quick fix" oplossingen.

Topics en posts in de trant van "ik kan dat en dat scriptje niet meer vinden" of "dit programma lukt niet, wie kan het voor me afmaken?" worden direct op slot gedaan. Houd je aan de quickstart.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Hoi,

P&W biedt geen ondersteuning voor scripts die door derden geschrevn zijn. Je kan beter de maker ff mailen, want die zal je beter kunnen helpen. Hij heeft tenslotte het script geschreven. Indien je dat niet wilt of kan doen, kan je natuurlijk altijd zelf even het script debuggen.

succes.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.