Toon posts:

Windows 2003 standard key change

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een versie van windows 2003 geinstalled em heb nu een licentie gekocht ik had om te testen of mijn windows wel kon wat ik wou een corporate key gebruikt. nu wil ik mijn legale gekochte key gaan gebruiken omdat dan de windows update het weer doet. maar nu heb ik hier allerlij dingen al gelezen hierover en op google ook maar daar word gewezen dat als je de oobe timer in de wpa events changed dat hij dan dus de activation wizzard zou moeten geven via msoobe.exe /a maar helaas bij mij krijg ik alleen de meldin dat mijn windows al geactiveerd is. wie weet raad want ik wil de server gaan plaatsen in het bedrijfs netwerk en dan moet hij wel voorzien worden van de nodige patches...

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05 12:33
Ik heb dit ook gehad en later toch maar gereinstalled. Volgens mij is er geen manier voor :'(

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-05 23:51

Swerfer

Hmm...

Er is wel een manier voor, maar denk ik alleen te vinden in het illegale cirquit. Had iets te maken met opnieuw activeren, kan je eerst een nieuwe key opgeven voordat je activeerd... :X

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Kix@$$
  • Laatst online: 13-05 12:33
Mja maar dan moeten het allebei dezelfde soorten key's zijn, dus of cooperate, of niet.

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

PowerSp00n

There is no spoon

Via het register en activation opnieuw starten zoals gevinden gevonden in het eerste google resultaat (Windows XP way trouwens, gewoon hetzelfde) werkte bij mij goed, alleen de key niet O-)

[ Voor 6% gewijzigd door PowerSp00n op 11-02-2004 21:48 . Reden: gevinden, is dat nieuw? ]

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:21

momania

iPhone 30! Bam!

tadaaa: Verwijderd in "Windows 2003 serial vervangen, hoe?*"

Zelf met google komen we snel op GoT uit: [google=windows,2003,keychanger]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:05
Zelfde manier als XP, heb ik dit weekend met mijn W2K3-server ook gedaan...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Fire69 schreef op 11 februari 2004 @ 21:52:
Zelfde manier als XP, heb ik dit weekend met mijn W2K3-server ook gedaan...
Dit kan ik ook inderdaad bevestigen. Meerdere malen vlekkeloos verlopen. Blijft het natuurlijk nog steeds niet netjes om met een Corporate-key van iemand anders te installen he ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

heb hier w2003 standaard met VLK, nu wil ik deze veranderen naar een (officiële) standaard key...
als ik dit erop na ga:
http://groups.google.com/...=UTF-8&th=806727a04dc9083
kan dit enkel door repair / update te doen.
Maar als ik een update doe, ben ik dan al mijn accounts, geinstalleerde applicaties ook kwijt?

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

jr3 - jouw vraag is behandeld in de Windows Operated Systems FAQ (zie het stuk over Herinstalleren).

Verwijderd

ah dan wacht ik wel nog een beetje.. heb geen zin om al mijn applicaties opnieuw te installeren.
Pagina: 1