Toon posts:

moederbord geeft aan dat er geen video kaart in zit.....

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
moederbord geeft aan dat er geen agp kaart in zit,( staat in de handleiding) maar zit er wel in :?
als ik mijn pc opstart ( met video kaart) krijg ik dat er steeds rode lampjes op het mobo blijven branden (horen allemaal groen te zijn) ikke proberen met een andere video kaart nee hoor nog steeds hetzelfde probleem.....:?
(mobo start wel op maar laat geen beeld zien)
heb ms 6163 version pro ver: 2 heb alles geprobeerd(google en search)

help me ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 21:26 ]

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

ok, wat meer info zou geen overbodige luxe zijn.

Die rode lampjes, staat er iets over in de manual van wat die specifieke ledjes betekenen?
heb alles geprobeerd(google en search)
Bedoel je dat je daar gezocht hebt, of dat je ook in je PC bent geweest om te troubleshooten? Als je bedoelt dat je in je PC bezig bent geweest, kan je even op een rijtje zetten wat dat 'alles' is?

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

Verwijderd

Topicstarter
in de manual staat dit over die rode lampjes: system D - Led will produce beep sound, the VGA card might be damage or not inserted properly.

hij laat geen beeld zien dus kan moeilijk met de pc bezig zijn geweest, heb ook al geprobeerd om een paar jumpertjes ergens anders te zetten maar hielp ook niet..

Verwijderd

offtopic:
Grappig:"LED will produce beep sound", ken geen led die geluid maakt Afbeeldingslocatie: http://www.free-dc.org/forum/smilies/rofl.gif

Wat voor grafische kaart (merk / model / GPU)
Wat voor Mobo (merk / model / biosversie e.d)
Wat voor voeding (idem)
Processor ...
mem ..
Overgeclockt ? .
etc

Dan kunnen we tenminste ergens over schrijven.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 21:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb er een radeon 7000 32 mb in gedaan.....

mem is 320 mb
cpu intel 450 mhz

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 21:48 ]

Verwijderd

heeft deze computer met deze hardware ooit wel gewerkt.. en als dat wel zo is.. heb je hem verzet ofzo ? heb je hardware erbij gedaan ? dit kan namelijk ook een mem probleem zijn of enige andere hardware, haal bv de netwerk/modem/HD/cdrom eraf en zie of je dan een start up screen krijgt. als je een startop screen krijgt ga dan een voor een de hardware er weer terug aan koppelen (simple troubleshooting) ;) met natuurlijk het afzetten van de computer tussendoor... lol ik hoop dat dit helpt

dutchy
"nulandia computers"

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 04:01 ]

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Hiermee geef je ons toch te weinig info, en het is ook de bedoeling dat je éérst zelf het een en ander probeert. Klein voorzetje : AGP kaart opnieuw plaatsen, stof van het AGP slot blazen, CMOS reset doen.

Verder zou ik Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens doornemen. Bij gebrek aan zelf geprobeerde dingen én info (b.v. : wat voor videokaart je hebt had je beter al meteen in je startpost kunnen zetten, en maak er dan meteen een beetje complete specs van inclusief voeding, cpu, enzovoort). "(mobo start wel op maar laat geen beeld zien)" is ook te vaag : hoor je aan HD geratel dat er wel een besturingssysteem word gestart, maar kan je het alleen niet zien? Heb je al, indien beschikbaar, een PCI videokaart geprobeerd?

En zo nu en dan een hoofdletter aan het begin van een zin staat ook wel zo netjes. We verwachten echt geen hoogwaardige schrijfsels van je, maar een klein beetje moeite doen om netjes te typen mag wel, GoT is geen chat :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 12-02-2004 04:35 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.