Toon posts:

Beeld vergroot en verkleint steeds

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende:

Steeds als ik een schermpje open van bijvoorbeeld msn, dan rekt mijn hele beeld een stukje uit. Minimaliseer ik het schermpje, dan krimpt het beeld weer. Dit is vrij irritant als je steeds tussen een paar schermpjes wisselt.

Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Videokaart Asus GF4 Ti4600
Monitor Hansol 720D

Verwijderd

Ik snap niet precies wat je probleem is. Heb je alle vensters gemaximaliseerd? Voor zover ik je nu begrijp denk ik dat je al je vensters op elkaar hebt proberen te slepen, maar dat ze elkaar niet helemaal 1:1 bedekken en je dus wat verschillen hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 21:20:
Ik snap niet precies wat je probleem is. Heb je alle vensters gemaximaliseerd? Voor zover ik je nu begrijp denk ik dat je al je vensters op elkaar hebt proberen te slepen, maar dat ze elkaar niet helemaal 1:1 bedekken en je dus wat verschillen hebt.
Ik bedoel het anders. Ik heb gewoon mijn bureaublad zeg maar, als ik dan schermpje open, de verkenner bijvoorbeeld. Dan rekt mijn beeld een stukje uit. Ik bedoel echt het beeld helemaal. Net als je het zou vergoten door de instellingen van je monitor te veranderen.
Sluit ik het scherm weer, dan krimp mijn beeld weer.

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Ik weet wat je bedoeld, maar geen enkel idee hoe je het zou kunnen oplossen...

het gebeurt het meest (het meeste effect) als je van iets donkers naar licht gaat

Verwijderd

Topicstarter
MiMiC schreef op 11 februari 2004 @ 21:28:
Ik weet wat je bedoeld, maar geen enkel idee hoe je het zou kunnen oplossen...

het gebeurt het meest (het meeste effect) als je van iets donkers naar licht gaat
juist!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 21:16:
Steeds als ik een schermpje open van bijvoorbeeld msn, dan rekt mijn hele beeld een stukje uit. Minimaliseer ik het schermpje, dan krimpt het beeld weer. Dit is vrij irritant als je steeds tussen een paar schermpjes wisselt.

Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Videokaart Asus GF4 Ti4600
Monitor Hansol 720D
Dit ligt aan de hoogspanningvoorziening van je monitor. Als de fabrikant hier op heeft bezuinigd dan is de spanning niet stabiel genoeg. Hierdoor krijg je dus dat het beeld groter en kleiner wordt bij het wisselen van helder en donker scherm.
Testprogramma's om de kwaliteit van de monitor te beoordelen hebben soms ook een optie om de monitor hier op te testen. Nokia monitor test kan dit bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk. Dus weinig aan te doen dan :(
Pagina: 1