Koeler HUB uitgeschakeld, verstandig?

Pagina: 1
Acties:

• MrDirk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik heb hier een 'Repotec 8-Port 10/100 Mbps Dual Speed Hub' aangesloten liggen, maar hij maakte een ongelofelijke herrie. Daarom heb ik hem even opengeschroefd en de stroom van de koeler er af gehaald. Hij is nu geluidloos :)

MAAR, kan dit kwaad? Ik weet niet hoe warm die dinger worden. Alleen mun laptop hangt eraan.

"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)

Verwijderd

Waarom denk je dat er een koeler inzit? Het ligt er een beetje aan of het een passieve, dan wel actieve HUB is, een actieve HUB versterkt de signalen en wordt dus inderdaad warm. Passieve HUB's worden practisch niet meer verkocht.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-05 21:53

Swerfer

Hmm...

Misschien hier en daar een iets groter koelblokje op modden? Koeling zal er wel niet voor niks in zitten...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Blijf even in de buurt, ga lekker een film een paar honder keer heen en weer transferen :) Of weetje wat, allebei tegelijk :P

En kijk of hij warm wordt... Zo niet -> gaan met de banaan :)

Verwijderd

het moet nog zomer worden he?

Verwijderd

Misschien kan je er een Nieuwe stillere fan in zetten???

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Voel even hoe warm 'ie word, mijn 19" SMC hub kan ook prima zonder die helicopter achterin.
In een 19" kast met nog 20 hubbende vriendjes kan 'ie idd wel flink warm worden, maar in z'n eentje in een relatief koele en open ruimte moet het wel goed gaan denk ik.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Pagina: 1