Toon posts:

n-gage software en video op n-gage

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ; )

ik heb mijn best gedaan en kon toch geen hulp vinden over mijn probleem, dus ik vraag het maar : )

ik heb mijn n-gage aangesloten op mijn pc en ik heb de volgende software geinstaleerd: PC Suite voor Nokia N-Gage, maar als ik die prog start voor het eerst moet hij zogenaam mijn n-gage detecteren etc... dus ik moet op ok drukken, maar als ik dat doe gebeurd niks, alsof er geen verbinding is met tel en pc...

pc specs: P4 2800 HT, 768 MB DDR, windows xp en een virus kan het zeker niet zijn want ik heb vette scanner en 0 virussen dus dat is geen probleem...

ik vind het echt irritant want ik wil graag videos van pc op mijn n-gage zetten en dat lukt dus niet... weet iemand mischien een andere prog waarmee ik dat zou kunnen? ik moet dus van .avi of zo naar 3GPP content converten... iemand help? please.. :'(

danke..

Verwijderd

uuuh, hoe heb je dat ding aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
met een usb kabel ofzo aan mijn usbpoort vooraan de pc en aan de tel, ik kan wel audio naar tel verzenden, met andere prog, maar deze niet :"(

Verwijderd

Topicstarter
moet ik mischien iets instellen bij opties van mijn tel, of pc? of wat dan ook???

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
pc specs: P4 2800 HT, 768 MB DDR, windows xp en een virus kan het zeker niet zijn want ik heb vette scanner en 0 virussen dus dat is geen probleem...
waarom weet je zo zeker dat je geen virus hebt? wie zegt dat een virus niet langs je scanner is geslipt omdat jij misschien een foutje hebt gemaakt? een virusscanner is niet iets dat je nooit een virus krijgt, het is een bescherming. en die kan best falen :)

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het 100% zeker, want pc opnieuwe geinstaleerd en meteen geprobeert om die prog te draaien, en lukt niet :(

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Heb je mRouter wel goed ingesteld, dat hij op de USB poorten moet connecten en niet naar com ? Heb nl. nooit problemen met het verbinding leggen via mijn N-Gage en PC.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb maar 2 opties daar, kabel en bleutooth.. als ik kabel selecteer dan komt niks, ook via bleutooth niet..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 20:50:
Hallo mensen ; )

ik heb mijn best gedaan en kon toch geen hulp vinden over mijn probleem, dus ik vraag het maar : )

ik heb mijn n-gage aangesloten op mijn pc en ik heb de volgende software geinstaleerd: PC Suite voor Nokia N-Gage, maar als ik die prog start voor het eerst moet hij zogenaam mijn n-gage detecteren etc... dus ik moet op ok drukken, maar als ik dat doe gebeurd niks, alsof er geen verbinding is met tel en pc...

ik vind het echt irritant want ik wil graag videos van pc op mijn n-gage zetten en dat lukt dus niet... weet iemand mischien een andere prog waarmee ik dat zou kunnen? ik moet dus van .avi of zo naar 3GPP content converten... iemand help? please.. :'(

danke..
Ik vrees dat je een bluetooth adapter moet aanschaffen.
Ik had hetzelfde probleem. Kan dus alleen maar met een bluetooth adapter...

Verwijderd

jwvink heeft gelijk.

Tot nu toe kan je alleen met bluetooth adaptor pcsuite gebruiken.
Er IS een patch te downe zodat 't wel via de usb kabel kan. Alleen
tot nu toe heb ik 'm ook nog niet gevonde.

Suc6

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je naar de datums kijkt waarin dit topic is gestart dan ben ik bang dat de TS weinig meer aan je opmerking heeft. Ik zet deze oude koe dan ook preventief op slot :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.