PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Je kunt eens proberen om in het configuratiescherm van windows bij spelbesturingen je stuur opnieuw te calibreren. Ook kun je dit misschien in het spel zelf doen, maar je moet het eerst in windows en dan pas in het spel calibreren. Als je dit gedaan hebt kun je weer normaal sturen
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Er staat bij dat het op de xbox is en niet op de pcDHuuf schreef op 12 februari 2004 @ 13:41:
Je kunt eens proberen om in het configuratiescherm van windows bij spelbesturingen je stuur opnieuw te calibreren. Ook kun je dit misschien in het spel zelf doen, maar je moet het eerst in windows en dan pas in het spel calibreren. Als je dit gedaan hebt kun je weer normaal sturen
Oeps, nou ja.. Heb je wel al eens geprobeerd er andere batterijen in te doen?JSchut schreef op 12 februari 2004 @ 14:54:
[...]
Er staat bij dat het op de xbox is en niet op de pc
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
er gaan geen batterijen in
Heb je al op de site van hun zelf gekeken
http://www.madcatz.com/MadCatz/home.jsp Op de site van hun is zelf nix van hun te vinden.
Is het een nieuw stuur wat net op de markt gekomen is want er staat bv. bij Product support, currently no documentation of this product.
Dit is het enige wat ik kan vinden kwa tip: This product works perfectly with all compatible games. If you are unsure if a game is compatible, refer to the back of the game case or ask a sales clerk at your local video game store. Or you can always ask Tech Support by calling 1-800-659-2287 anytime Monday through Friday 8am-4pm PST.
Probeer het stuur eens tijdens de start (vooraf countdown) enkele malen het stuur naar links en naar rechts te draaien, dat misschien het zich zelf kalibreert. Zelfde als bij logitech sturen.
Is het een nieuw stuur wat net op de markt gekomen is want er staat bv. bij Product support, currently no documentation of this product.
Dit is het enige wat ik kan vinden kwa tip: This product works perfectly with all compatible games. If you are unsure if a game is compatible, refer to the back of the game case or ask a sales clerk at your local video game store. Or you can always ask Tech Support by calling 1-800-659-2287 anytime Monday through Friday 8am-4pm PST.
Probeer het stuur eens tijdens de start (vooraf countdown) enkele malen het stuur naar links en naar rechts te draaien, dat misschien het zich zelf kalibreert. Zelfde als bij logitech sturen.
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Ik heb hem getest met PGR 2 en daar kan je kiezen voor dit stuurtje......
Waarschijnlijk is hij dus gewoon stuk
Waarschijnlijk is hij dus gewoon stuk
hey ik wil graag een MC 2 Microcon stuur kopen maar ik kan nergens vinden of dit stuur ook force feedback heeft, hopelijk kan je me helpen!JSchut schreef op 11 februari 2004 @ 19:30:
Ik heb net een nieuw madcatz stuurtje gekocht voor me xbox.
Als ik nu need for speed underground opstart dan blijkt het stuurtje niet te werken
Tenminste alles doet het wel maar het lijkt net of er een knop naar links ingesrukt blijft
Ligt dit nu aan het stuurtje of aan het spel?
Het is een Madcatz MC 2 Microcon
R
Pagina: 1